Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.604
Mijn gym heeft altijd maar 1 goede hippad en dat ding is nu alweer kapot. Al ondertussen 2 dagen een gigantische beurse plek op m'n bovenbeen waardoor ik vanavond niet eens normaal m'n work-out kan doen. Beetje klaar met dit soort onzin. (heeft iemand een goedkope webshop waar ik zo'n ding zelf kan aanschaffen? zie ze nu vanaf 22 euro voorbij komen en dat vind ik wel weer wat enthousiast)

• #119.605
Mijn gym heeft altijd maar 1 goede hippad en dat ding is nu alweer kapot. Al ondertussen 2 dagen een gigantische beurse plek op m'n bovenbeen waardoor ik vanavond niet eens normaal m'n work-out kan doen. Beetje klaar met dit soort onzin.

Anders zelf maar een pad kopen en mee nemen voor enkel eigen gebruik? Of een handdoek om de stang wikkelen

• #119.606
Mijn gym heeft altijd maar 1 goede hippad en dat ding is nu alweer kapot. Al ondertussen 2 dagen een gigantische beurse plek op m'n bovenbeen waardoor ik vanavond niet eens normaal m'n work-out kan doen. Beetje klaar met dit soort onzin. (heeft iemand een goedkope webshop waar ik zo'n ding zelf kan aanschaffen? zie ze nu vanaf 22 euro voorbij komen en dat vind ik wel weer wat enthousiast)
Van een goede gym mag je verwachten dat ze dit in orde hebben... Is een eigen kopen eventueel een optie? :)

• #119.607
Mwah, was het idee nu ook inderdaad. Wil er alleen geen goudmijn aan uit geven (en moet deze maand 16+ extra dagen op m'n loon wachten feest). Handdoek is helaas niet dik genoeg, ik bruise echt als een peach dus dat heeft hetzelfde effect helaas.

• #119.609
Handdoek gaat hem sowieso niet worden chef.
@Turouise gewoon een yoga mat pakken.

Die had ik eerst maar dat werkt voor mij mega a-relaxed. Eentje is net te dun (zelfde probleem als nu) en twee is niet normaal op te zetten tot een begin positie omdat het te dik is. Lol. First world problems and all.

Ik haal wel weer zelf zo’n ding, 90% van de dingen die ik regular gebruik heb ik al zelf aangeschaft want als ik het van de gym moet laten afhangen kan ik om de 2 weken niet trainen met alle shit die daar kapot gaat.

• #119.610
Die had ik eerst maar dat werkt voor mij mega a-relaxed. Eentje is net te dun (zelfde probleem als nu) en twee is niet normaal op te zetten tot een begin positie omdat het te dik is. Lol. First world problems and all.

Ik haal wel weer zelf zo’n ding, 90% van de dingen die ik regular gebruik heb ik al zelf aangeschaft want als ik het van de gym moet laten afhangen kan ik om de 2 weken niet trainen met alle shit die daar kapot gaat.

• #119.611
Voel me suf door calorietekort. Doordat ik mijn mond verbrand heb gaat poetsen ook pijnlijk en aan eten kauwen.

wat ik nu doe is vla eten, brinta, kwark met smaak en drink drankjes zoals goedemorgen. En drink slokjes olijfolie, Ja dat is heleboel suiker maar alleen dat krijg ik weg omdat het vloeibaar is. Maar het gaat iets beter dus hoop morgen weer back to bulking.
Eetlust is weg dus ga eq bestellen.

vocht is minder dus oog wel harder dat is weer een pluspunt maar niet mijn doel

• #119.617
19 km file, nice.

Terug
Naar boven