AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

download en installeer dit, dan kan je torrents downloaden [Link niet meer beschikbaar]

Dat je dit anno 2011 nog niet weet, hoop dat je troll bent :roflol:

Morgen weer school, dus nu lekker slapen.

R.I.P. Heavy D :(

Superslecht geslapen, elk uur van de klok gezien vannacht :(

Thnx boys voor de reacties.
We laten hem zo inslapen. Hij is helemaal verlamt.

Net z'n graf gegraven, dat was wel moeilijk.

Dat ik wakker werk met ontzettende zin in een gebakken ei, dus als een malle omgekleed en naar benede gerend, was er nog maar 1 ei :S

Nieuwe lenzen nodig, maar heb geen geld :(

Zo werken tot 22:00 weinig zin, maar wel veel geld volgende week :)

Volgens mij ben ik ziek geworden door keto dieet.
hele tijd volle neus k*tzooi

Haha ****. Krijg ik net te horen dat ik binnenkort een boete krijg omdat m'n brommer, waar ik al meer dan een jaar niet op gereden heb, niet verzekerd is. Schade: €316,-. Vieze geldnazi's. :roflol:

Weet iemand misschien een truukje om onder zo'n belachelijk bedrag uit te komen?

Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet zijn daar helaas geen trucjes voor en ben je gewoon de sjaak...
Chek anders ff op www.motor-forum.nl, dat grapje komt daar helaas ook redelijk vaak voor.

Haha ****. Krijg ik net te horen dat ik binnenkort een boete krijg omdat m'n brommer, waar ik al meer dan een jaar niet op gereden heb, niet verzekerd is. Schade: €316,-. Vieze geldnazi's. :roflol:

Weet iemand misschien een truukje om onder zo'n belachelijk bedrag uit te komen?
Nope is geen truc voor, enkel je domheid de schuld geven. Schorsen kost minder dan 10 euro.

Voor zover ik weet zijn daar helaas geen trucjes voor en ben je gewoon de sjaak...
Chek anders ff op www.motor-forum.nl, dat grapje komt daar helaas ook redelijk vaak voor.
Je kan daar zoeken, maar zover ik weet is er geen truc voor.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/316048/vergeten-te-verzekeren-1.html

OT: Kpn, wat een schijt bedrijf is dat.

heb huiswerk(geenzin) en moet tot vrijdag wachten voor skyrim....

Terug
Naar boven