Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mooie tijd marcel :) Voor mij volgende week ook weer, dus niet zo klagen, eind van de maand staat er weer geen mooi getal op je rekening :)

Inderdaad k*t ja, volgend jaar pas mee te maken :) nog wat gasten aan de vertaal academie in maastricht hierow ?

fuarkk... korte nacht gehad, half 3 na bed en 6:30 wakker,,.,,, shettttt

Net nieuwe binnen en buitenband op me achterwiel gezet. Wil ik m oppompen blijkt binnenband lek te zijn doordat ik de buitenband er iets te hardhanding heb opgezet, kon ik weer die buitenband eraf halen en me band plakken. Fuuuuuuuuuuuu. Straks ff checken en hopelijk is het dan goed want wil trainen :fuu:

zwaar lelijk wijf net op cam haha, wat een fail

dat ik niet kan gaan trainen:mad:

Die nare tandarts heeft mn benendag verdoet. Veel te diep geboord... :hamer:

Dat het donker was tijdens het rijden en zo t*fus druk op de weg zzzzzzzzzzzzzzz, vuile takke fietsers zonder ligt ff paar keer ervoor schieten, volgende keer oude bak en meteen invalide rijden.

Dat het donker was tijdens het rijden en zo t*fus druk op de weg zzzzzzzzzzzzzzz, vuile takke fietsers zonder ligt ff paar keer ervoor schieten, volgende keer oude bak en meteen invalide rijden.

hehe inderdaad vervelend, krijg altijd stress dat ik een fietser zou gaan rammen.
heb je je rijbewijs trouwens al? want in nederland rijden ze toch niet met een l alleen?

hehe inderdaad vervelend, krijg altijd stress dat ik een fietser zou gaan rammen.
heb je je rijbewijs trouwens al? want in nederland rijden ze toch niet met een l alleen?

nee zit iemand langs lol, hij ging midden op de snelweg schreeuwen (terwijl ik in wou voegen maar het was veelste druk) kijk in je spiegels dat terwijl ik in een flauwe bocht zat keek ik paniekerig in me spiegels waardoor ik rechtdoor reed en hij zat dus te multitasken kijk in je spiegels ikke kijken en hij sturen omdat ik 6x rechtdoor reed doordat hij zo gvd hard zit te schreeuwen.

Maar uiteindelijk heeft die wel z'n excuus aangeboden...

:trollface:

Dat het 35 graden is en ik me kapot zweet, al 3L water gedronken, morgen wel strand :)

nee zit iemand langs lol, hij ging midden op de snelweg schreeuwen (terwijl ik in wou voegen maar het was veelste druk) kijk in je spiegels dat terwijl ik in een flauwe bocht zat keek ik paniekerig in me spiegels waardoor ik rechtdoor reed en hij zat dus te multitasken kijk in je spiegels ikke kijken en hij sturen omdat ik 6x rechtdoor reed doordat hij zo gvd hard zit te schreeuwen.

Maar uiteindelijk heeft die wel z'n excuus aangeboden...

:trollface:

durf je niet in je spiegels kijken terwijl je in een bocht zit ofzo, mietje?
die begeleider, dat is toch niet jouw leraar hoop ik, maar familie?

en hoody jij pietzak die je bent.:D

Moe

k*t keto dieet.

kom ik thuis na stage en training, pak ik een dikke hand pikante nootjes... feels bad.
dan maar ff cardio doen, (srs)

moe

Terug
Naar boven