ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat het donker was tijdens het rijden en zo t*fus druk op de weg zzzzzzzzzzzzzzz, vuile takke fietsers zonder ligt ff paar keer ervoor schieten, volgende keer oude bak en meteen invalide rijden.
hehe inderdaad vervelend, krijg altijd stress dat ik een fietser zou gaan rammen.
heb je je rijbewijs trouwens al? want in nederland rijden ze toch niet met een l alleen?

nee zit iemand langs lol, hij ging midden op de snelweg schreeuwen (terwijl ik in wou voegen maar het was veelste druk) kijk in je spiegels dat terwijl ik in een flauwe bocht zat keek ik paniekerig in me spiegels waardoor ik rechtdoor reed en hij zat dus te multitasken kijk in je spiegels ikke kijken en hij sturen omdat ik 6x rechtdoor reed doordat hij zo gvd hard zit te schreeuwen.
Maar uiteindelijk heeft die wel z'n excuus aangeboden...
![]()

kom ik thuis na stage en training, pak ik een dikke hand pikante nootjes... feels bad.
dan maar ff cardio doen, (srs)

Zou ik me ook druk om maken met 75 kg.kom ik thuis na stage en training, pak ik een dikke hand pikante nootjes... feels bad.
dan maar ff cardio doen, (srs)