newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreselijk pak slaag gehad met kickboxen.. Was een tijd gestopt geweest en ben weer een tijdje bezig, dus ik denk ik ga weer met de grote jongens meetrainen..
Scheenbeen voor m'n harses, met 115 kilo erachter.. Nu hersenschudding..
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen![]()

Juist gelezen dat het hoogstwss het laatste seizoen van House md zal zijn. Pff, schandalig gewoon, ben er even niet goed van, m'n lievelingsserie gaat er gewoon mee stoppen.![]()

. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen
.
. Hij ligt aan het invuus.Die shit zuigt. Raar hoe gehecht je kunt raken aan zo'n beest.Me beste maatje mijn hond ligt dood te gaan. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen
.
Hij had al kanker en zijn teen was geamputeerd. Hij was weer pijn vrij en zo vrolijk als wat. Kwam elke dag met me kroele en gek doen.
Nu heerst er zon klote buikvies griep voor honden en is zijn darmwand ontstoken en schijt die alleen maar bloed. Hij ligt aan het invuus.
t**fus zooi en dan ook nog een 5 gehaald voor een tentamen die ik moest halen. Morgen praten op school.

Me beste maatje mijn hond ligt dood te gaan. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen
.
Hij had al kanker en zijn teen was geamputeerd. Hij was weer pijn vrij en zo vrolijk als wat. Kwam elke dag met me kroele en gek doen.
Nu heerst er zon klote buikvies griep voor honden en is zijn darmwand ontstoken en schijt die alleen maar bloed. Hij ligt aan het invuus.
t**fus zooi en dan ook nog een 5 gehaald voor een tentamen die ik moest halen. Morgen praten op school.
Het is wel zijn hond. Zijn beste maatje 'zijn hond' ligt dood te gaan.Klinkt hard, maar het is niet jouw hond, probeer er niet teveel mee te zitten... Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.
Het is wel zijn hond. Zijn beste maatje 'zijn hond' ligt dood te gaan.

Het is wel zijn hond. Zijn beste maatje 'zijn hond' ligt dood te gaan.
Iemand gezien? Was het tof?Juist gelezen dat het hoogstwss het laatste seizoen van House md zal zijn. Pff, schandalig gewoon, ben er even niet goed van, m'n lievelingsserie gaat er gewoon mee stoppen.![]()
http://www.tvgids.nl/programma/11733795/23:00Shock_doc:_Gangland:_the_Aryan_Brotherhood/
Dit vergeten te kijkenIemand gezien? Was het tof?
Sterkte he. Hond is als familie.Me beste maatje mijn hond ligt dood te gaan. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen
.