XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

slapen, 1.17 gaat me wekker om naar hannover te rijden, jeeej:(

Vreselijk pak slaag gehad met kickboxen.. Was een tijd gestopt geweest en ben weer een tijdje bezig, dus ik denk ik ga weer met de grote jongens meetrainen..
Scheenbeen voor m'n harses, met 115 kilo erachter.. Nu hersenschudding.. :o
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen :D

was die phaggot niet geband?

Brandalarm oefening tijdens het squatten, moest ik naar buiten in mn korte broek+tshirtje :(

Vreselijk pak slaag gehad met kickboxen.. Was een tijd gestopt geweest en ben weer een tijdje bezig, dus ik denk ik ga weer met de grote jongens meetrainen..
Scheenbeen voor m'n harses, met 115 kilo erachter.. Nu hersenschudding.. :o
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen :D

zo leer je teminste die handjes hoog te houden, ik weet wat 't is bro. :rolleyes::D

Juist gelezen dat het hoogstwss het laatste seizoen van House md zal zijn. Pff, schandalig gewoon, ben er even niet goed van, m'n lievelingsserie gaat er gewoon mee stoppen.:treuren::treuren::treuren:

Me beste maatje mijn hond ligt dood te gaan:(. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen:(.

Hij had al kanker en zijn teen was geamputeerd. Hij was weer pijn vrij en zo vrolijk als wat. Kwam elke dag met me kroele en gek doen.

Nu heerst er zon klote buikvies griep voor honden en is zijn darmwand ontstoken en schijt die alleen maar bloed:(. Hij ligt aan het invuus.

t**fus zooi en dan ook nog een 5 gehaald voor een tentamen die ik moest halen. Morgen praten op school.

Me beste maatje mijn hond ligt dood te gaan:(. Ik hoop zoooo dat die de nacht doorkomt. Maar hij ligt nu keihard te hijgen en is amper wakker te krijgen:(.

Hij had al kanker en zijn teen was geamputeerd. Hij was weer pijn vrij en zo vrolijk als wat. Kwam elke dag met me kroele en gek doen.

Nu heerst er zon klote buikvies griep voor honden en is zijn darmwand ontstoken en schijt die alleen maar bloed:(. Hij ligt aan het invuus.

t**fus zooi en dan ook nog een 5 gehaald voor een tentamen die ik moest halen. Morgen praten op school.
Die shit zuigt. Raar hoe gehecht je kunt raken aan zo'n beest.

OT:
De wekker die al klaarstaat om mij morgen te irriteren. :mad:

Damn focked op man, sterkte.

Edit

mijn dop van de shakebeker laten open staan.... nog mooi mogen kuisen net voor het slapen gaan :(

Sterkte he. Hond is als familie.
hopelijk kan je nog een voldoende halen en komt je hond erbovenop

Terug
Naar boven