MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha ****. Krijg ik net te horen dat ik binnenkort een boete krijg omdat m'n brommer, waar ik al meer dan een jaar niet op gereden heb, niet verzekerd is. Schade: €316,-. Vieze geldnazi's. :roflol:

Weet iemand misschien een truukje om onder zo'n belachelijk bedrag uit te komen?

er onderuit komen zaul je niet.

als er iets op jou naam staat, behoort het verzekerd te zijn, niet verzekerd? moet je hem laten schorsen.

heb het zelf eens gehad met een auto, uit de verzekering gehaald om een paar maand geld te besparen (auto kwam ook echt in de garage te staan) en jar hoor ook een boete daarvoor op de mat van 320 eurie.

Wist het bovenstaande toen gewoon echt niet, heb het voor laten komen en uitgelegd dat ik vind dat je niet van je burgers kunt verlangen perfect alle regeltjes te kennen wat dat betreft.

Rechter kon me er wel een beetje in vinden en heb ik toch nog korting gekregen tot 250 euro, tsja 70 ui korting, hebben of niet hebben :)

Nope is geen truc voor, enkel je domheid de schuld geven. Schorsen kost minder dan 10 euro.

Je kan daar zoeken, maar zover ik weet is er geen truc voor.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/316048/vergeten-te-verzekeren-1.html

OT: Kpn, wat een schijt bedrijf is dat.
Tja, ik ben het gewoon vergeten, maar dan meteen zo'n hoge boete? Hoe zou een 16-jarige dat ooit moeten betalen. :o

Toch bedankt allebei. Zal ff kijken.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 16:45 ----------

er onderuit komen zaul je niet.

als er iets op jou naam staat, behoort het verzekerd te zijn, niet verzekerd? moet je hem laten schorsen.

heb het zelf eens gehad met een auto, uit de verzekering gehaald om een paar maand geld te besparen (auto kwam ook echt in de garage te staan) en jar hoor ook een boete daarvoor op de mat van 320 eurie.

Wist het bovenstaande toen gewoon echt niet, heb het voor laten komen en uitgelegd dat ik vind dat je niet van je burgers kunt verlangen perfect alle regeltjes te kennen wat dat betreft.

Rechter kon me er wel een beetje in vinden en heb ik toch nog korting gekregen tot 250 euro, tsja 70 ui korting, hebben of niet hebben :)
Korting is altijd leuk op zo'n bedrag. Ik ga ook wel proberen bezwaar aan te tekenen. Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen?

oververmoeid=verplichte rustdag:(:(:(

Ben nu al ****ing zenuwachtig voor afrijden morgen om 09:50 (motor)

Thx mannen, jullie lezen het morgen of in dit topic, dat ik gezakt ben. Of in het 'wat maakte jouw dag vandaag goed' topic, dat ik gelaagd ben..:D

meisje langsgekomen..eindelijk. beetje gepraat bla bla...op het moment dat mijn moeder het huis uitgaat..gaat dat meisje met haar mee (naar huis blijkbaar)..
wtf.

man ik faal.

feels incredibly bad. :(

meisje langsgekomen..eindelijk. beetje gepraat bla bla...op het moment dat mijn moeder het huis uitgaat..gaat dat meisje met haar mee (naar huis blijkbaar)..
wtf.

man ik faal.

feels incredibly bad. :(
Dat meisje gaat met jouw moeder mee? Of ging ze op hetzelfde moment als je moeder weg ofzo?

Dat meisje gaat met jouw moeder mee? Of ging ze op hetzelfde moment als je moeder weg ofzo?

Ze kwam..ongeveer na half uurtje zegt ze ik moet over een half uur weg. En blijkbaar was dat het moment dat mijjn moeder weg ging.
ik snap er niks van.

ik vroeg nog als een beta homo; 'blijf gewoon..'

Ze kwam..ongeveer na half uurtje zegt ze ik moet over een half uur weg. En blijkbaar was dat het moment dat mijjn moeder weg ging.
ik snap er niks van.

ik vroeg nog als een beta homo; 'blijf gewoon..'

Ah sorry brah, maar kan je haar nog eens zien dan?

Ah sorry brah, maar kan je haar nog eens zien dan?
ik ken haar al een tijdje, maar half jaar niet gezien.
ik snap er echt niks van, waarom komt ze hierheen om na 3 kwartier weer weg te gaan. pff..kan alleen denken aan haar dikke kont :(

ik ken haar al een tijdje, maar half jaar niet gezien.
ik snap er echt niks van, waarom komt ze hierheen om na 3 kwartier weer weg te gaan. pff..kan alleen denken aan haar dikke kont :(

Fuaark that's even more painful:( maar erotisch in een vreemde manier

Fuaark that's even more painful:( maar erotisch in een vreemde manier

sowieso,
ziet nu te fappen als een malle..te wachten op haar op msn.

EDIT:

oke..here it comes, ze zegt:

ik voel me platonisch.
bla bla , figure it out..ik ga douchen/hw maken.
en gaat offline.

ik snap er niks meer van.

Laatst bewerkt:
Dat er geen kwark meer is t*fus zooi.

Fok dat wijf dan, er zijn er maar weinig zo veel moeite waard.

Terug
Naar boven