AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Van half 5 tot kwart voor 6 naar school ...............

met rijles bijna een weg die je niet in mocht ingereden, omdat het voor brommer wel geld en ik er dus altijd rechtdoor ga, en andere auto's gingen er ook in. FUUUUUUUUUUUU, weet ik dat ook weer

Wil ik net iets uitprinten voor school, eet me printer LETTERLIJK het a4tje op..... Zit dat papiertje nu klem in dat ding en kan ik er niks meer mee. Rot printers.

met rijles bijna een weg die je niet in mocht ingereden, omdat het voor brommer wel geld en ik er dus altijd rechtdoor ga, en andere auto's gingen er ook in. FUUUUUUUUUUUU, weet ik dat ook weer
Zolang je het op je examen allemaal maar goed doet:rolleyes:

Dronken kerel die me vriendin aanrijdt, zij op de fiets dus. Ze had voorrang op een rotonde alles, en ligt nu in het ziekenhuis, zomg

vanaf 18 is licht rijbewijs met maximaal 25KW. Vanaf 21 jaar kan je gelijk voor je zware gaan.
Inderdaad. Ik kwam net bij het gemeentehuis. Aanvragen dat mooie roze pasje.

Zegt die vrouw: Oh je bent gelijk voor zwaar gegaan?
Ik: Nee gewoon voor licht.
Zij: Oh, maar hier staat toch echt dat je voor zwaar bent gegaan.
Ik: Oh, laat maar zo dan:rolleyes:.
Zij: Ja? Vind je dat wel leuk?
Ik: Jahoor, prima.

Als ik hem volgende week ophaal, en er is echt een foutje gemaakt, en ik ben écht in het bezit van een zwaar bewijs ben ik echt super blij:D Maar zal wel niet, die doos zal het wel fout hebben..:o

Inderdaad. Ik kwam net bij het gemeentehuis. Aanvragen dat mooie roze pasje.

Zegt die vrouw: Oh je bent gelijk voor zwaar gegaan?
Ik: Nee gewoon voor licht.
Zij: Oh, maar hier staat toch echt dat je voor zwaar bent gegaan.
Ik: Oh, laat maar zo dan:rolleyes:.
Zij: Ja? Vind je dat wel leuk?
Ik: Jahoor, prima.

Als ik hem volgende week ophaal, en er is echt een foutje gemaakt, en ik ben écht in het bezit van een zwaar bewijs ben ik echt super blij:D Maar zal wel niet, die doos zal het wel fout hebben..:o

haha nice ben benieuwd wat je uiteindelijk krijgt.

Heb je dat onderzoek hier ergens op het forum gelezen waarin staat dat na 7 dagen het niet meer uit maakt omdat je test. op zijn hoogst is en het daarna weer minder word?

klopt, is idd bewezen en heb sinds 2 dagen geen morning wood, amper rando boners ook :p ging gisteren ff kijken naar rachel starr, zet wel filmpje in spoiler inb4 ban :o had echt ghet gevoel dat ik met 5 sec kon komen dus gestopt

weinig urges nu ook, kan afspreken met de ex van een vriend van me, maar heb geen zin dat ook maar 1 persoon er achter komt dus moet ik wachten tot zij alleen thuis is , is asian trouwens en nee ik heb geen yellow fever :o:o

Niet rukken is altijd beter voor je gains. Veel mensen vragen aan mij hoe ik zo breed ben op mijn leeftijd. Dan zeg ik altijd ik doe niet rukken. Want biologisch gezien is je lichaam er niet voor gemaakt om elke dag klaar te komen snapje. Dieren hebben met geluk 1x coïtus in paar maanden. Tegenwoordig rukken de meeste mannen 2x per dag ofzo daarom zijn ze zo zwak. Dus niet rukken = beest zijn.

Shit man, hoe doen jullie dat?
Als ik savonds bij mijn vriendin blijf slapen 3-5x coïtus heb savonds, zit ik smiddags weer met een boner :p

Niet rukken is altijd beter voor je gains. Veel mensen vragen aan mij hoe ik zo breed ben op mijn leeftijd. Dan zeg ik altijd ik doe niet rukken. Want biologisch gezien is je lichaam er niet voor gemaakt om elke dag klaar te komen snapje. Dieren hebben met geluk 1x coïtus in paar maanden. Tegenwoordig rukken de meeste mannen 2x per dag ofzo daarom zijn ze zo zwak. Dus niet rukken = beest zijn.

lol ik heb dit nog nooit gedaan, maar deze gaat echt in mijn handtekening :roflol:

edit: shit te lang voor handtekening :(

Lekker weer old skool san andreas op ps2 spelen

Laatst bewerkt:
Dattik 5x in de week met gemiddeld 34 graden train hier op vakantie, waardoor ik vandaag ff helemaal niks kan(vermoeid):( Wel merk ik iedere training kracht gains, dus het zal wel goed wezen... In de ochtend zwem ik 2 uur, daarna in de middag anderhalf uur trainen

Dattik 5x in de week met gemiddeld 34 graden train hier op vakantie, waardoor ik vandaag ff helemaal niks kan(vermoeid):( Wel merk ik iedere training kracht gains, dus het zal wel goed wezen... In de ochtend zwem ik 2 uur, daarna in de middag anderhalf uur trainen

Je zit in curacao toch? Ik ga dr binnenkort ook heen. Voor een half jaar :trollface:
Beetje tjill trainen?

hoe kom jij zo breed op je leeftijd?

ey supernaturell even een vraagje, hoe ben jij zo breed op je leeftijd?

Terug
Naar boven