Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt fabricatie toleranties zijn nihil gewoon hengstenJa, tegenwoordig hoef je niet meer voorzichtig in te rijden, maar kan je vanaf de eerste km’s gelijk flink gas geven is mij verteld.
@Big Chungus geeft ook volgas altijdja klopt fabricatie toleranties zijn nihil gewoon hengsten
weet ik iets met een rolstoel in mijn gang voor als hij langs komt
Ouwe mag niet meer rijden zeker? ;pheren ik ga cad en dbb afsluiten , ik wens jullie verder een fijne dag , ) ik ga even Pa naar huis rijden ^^
ja klopt fabricatie toleranties zijn nihil gewoon hengsten
Jawel maar azzy wou gewoon met zijn tundra rijden
dat ding trekt een boottrailer als of het een fietskar is .en hij durft het niet meer aan om met een boottrailer in het donker te rijdenDe wasmachine stopt er net mee terwijl ik hem vol had met poeprompers...

dat overkomt je nooit meerRip, lunch vergeten. Maaltijden maar opgeschoven, dus nu eet ik mijn eerste maaltijd om 12.45.
Please send help.

Uploading pizza... Als ie klaar is even downloaden en eten!!!Rip, lunch vergeten. Maaltijden maar opgeschoven, dus nu eet ik mijn eerste maaltijd om 12.45.
Please send help.
Rip, lunch vergeten. Maaltijden maar opgeschoven, dus nu eet ik mijn eerste maaltijd om 12.45.
Please send help.
bravo six - going darkRip, lunch vergeten. Maaltijden maar opgeschoven, dus nu eet ik mijn eerste maaltijd om 12.45.
Please send help.
Druk op het werk, veel mails typen --> Ik krijg weer last van de ontsteking aan mijn linker elleboog.
DAT OOK NOG VERDOMME!