XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dronken kerel die me vriendin aanrijdt, zij op de fiets dus. Ze had voorrang op een rotonde alles, en ligt nu in het ziekenhuis, zomg
Potverdomme das balen kerel. Je moet je vast inhouden om niet z'n kop van z'n romp te scheiden..

Je zit in curacao toch? Ik ga dr binnenkort ook heen. Voor een half jaar :trollface:
Beetje tjill trainen?

Half jaar :O Heb je familie hier of een huis? Zeker chil trainen hier, er zijn ook genoeg gyms, met alles erop en eraan, dus squatrek etc. Alleen ben je sneller vermoeid door hitte, maar hitte = goed voor spieren:o

wou van opleiding veranderen, kan niet meer dus werken tot feb. volgende week is opendag van een school daar ff kijken. Als dat niks is dan word het toch echt werken tot sept.

k liet een pizza net verbranden.

Shit man, hoe doen jullie dat?
Als ik savonds bij mijn vriendin blijf slapen 3-5x coïtus heb savonds, zit ik smiddags weer met een boner :p

Ilol ik loop nooit rond met boner alleen met coïtus of soms als meije geil met dr kont tegen me derde been staag te rijden.

aan de test-e killy.
wist wel..

ot:dieet is k*t

3 uur durend tentamen waar ik niet mocht eten.. Gaat er zon surveillant op een paar meter afstand van me zitten vreten..

Iedereen is naar de club, ik heb net in mijn garage mijn schoudertraining afgemaakt.

Kan niet zeggen dat ik me nu niet asso voel..

Nog steeds geen hbo aanmelding gedaan :) pff morgen maar even doen :P

fkn slecht gegeten en getraint hele fkn week al............................

Niet rukken is altijd beter voor je gains. Veel mensen vragen aan mij hoe ik zo breed ben op mijn leeftijd. Dan zeg ik altijd ik doe niet rukken. Want biologisch gezien is je lichaam er niet voor gemaakt om elke dag klaar te komen snapje. Dieren hebben met geluk 1x coïtus in paar maanden. Tegenwoordig rukken de meeste mannen 2x per dag ofzo daarom zijn ze zo zwak. Dus niet rukken = beest zijn.

Maar ik wil geen dier worden man. Dieren zijn niet buff

Half jaar :O Heb je familie hier of een huis? Zeker chil trainen hier, er zijn ook genoeg gyms, met alles erop en eraan, dus squatrek etc. Alleen ben je sneller vermoeid door hitte, maar hitte = goed voor spieren:o

Stage brah,

Wel nice, maar kan goed tegen hitte. Bovendien zal er wel een airco aanwezig zijn om het leed enigszins te verzachten?

Ilol ik loop nooit rond met boner alleen met coïtus of soms als meije geil met dr kont tegen me derde been staag te rijden.

aan de test-e killy.
wist wel..

ot:dieet is k*t

Als ik vaak erecties krijg en de hele dag door alleen maar naar cameltoes kan kijken op mijn opleiding, mag ik dan wel fappen omdat mijn test hoog genoeg is?

Terug
Naar boven