AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Na 10 dagen niet rukken toch maar eens het heft in eigen hand genomen, ging wel snel faurk ... 5 minuten .. nu weer super leeg ..

Volg ik net spartacus (echt geweldige reeks) heb net episode 3 uit, merk ik dat ik nummer 4, 5, 6 en 7 totaal niet kan vinden op de downloadlijst of gelijk wat

srs? wens ze veel beterschap man :o
is die dronken kerel al opgepakt?

die zou je daarna toch ff zelf opzoeken zeker, scheithekel aan dat halfbezopen volk, dat nog vrolijk rondrijdt na 10 potten bier. (srs)

sterkte Bro', :thumbup:

Sterkte man! en ook aan je vriendin!

Potverdomme das balen kerel. Je moet je vast inhouden om niet z'n kop van z'n romp te scheiden..

Ja dankje, ze heeft niks gebroken, alleen wel helemaal vol met blauwe plekken en schrammen.

Ook dronken om 3 uur 's middags op donderdag, mafkezen hoor. Zonde dat ik er niet bij was inderdaad

kort nachtje, zo brak de stad in brrrrrrrrrr

Rode peper aan m'n hand die ik gesneden had .. daarna m'n handen gewassen... vaseline ingesmeerd .. en toen had ik jeuk aan m'n zak ... en nu brand het al een half uur ... AAAAAAUWWW

gisteren was ik aan het verven loopt er iemand tegenaan, begint die nog wel tegen mij te klagen.:rolleyes: b*ch dat zijn jouw werkkleren ik moet hier wel opnieuw overheen gaan. idioten.

Werd niet wakker voor de training, maar pas wakker wanneer ik eigenlijk thuis hoor te zijn. Fuark.

Schijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......

Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................

Schijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......

Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................

Was ik nog gezond en trainde ik nog (had nu dan zo'n 3 jaar serieuze training achter de rug), dan zou ik daarvoor geheid naar holland rijden man:mad:

Oef ****ed up, kun je dit niet oplossen met de bank ofzo?

Damn dat is wel serieus man, maar ik denk dat je er wel met je bank kan aan uitkomen. Desnoods gerechtelijke stappen ondernemen tegen je vader.

wtf man, dat kan je toch niet menen. hoe laag bij de grond moet je zijn als vader:roflol:

Ouders die lopen te zeuren als je je ziek meld van je werk terwijl het geen ene reet uitmaakt of ik nu wel of niet ga..jongenjongen toch..

Ouders die lopen te zeuren als je je ziek meld van je werk terwijl het geen ene reet uitmaakt of ik nu wel of niet ga..jongenjongen toch..
dat is wel irri:)

maar hij wint...

Vandaag is mij iets overkomen dat echt tegen mijn principes gaat. Ik moest vandaag een whiteknight zijn tegen mijn zin. Ik leg het even uit. Wij moeten soms in een fitnesscentrum gymen met school. Dat ligt ongeveer 1km op afstand van onze school. Ik ga met de bus naar school dus na de gymles rij ik met de leraar mee naar school. Maar vandaag moest de leraar snel naar een afspraak en vroeg hij of ik bij iemand achterop kon op de fiets. Ik vond dit geen goed idee omdat ik best veel weeg enzo, maar zo'n meisjes uit me klas zei dat ik bij haar achterop kon. Hierna zei mijn leraar is goed , maar dan moet 'mijn naam' fietsen. Toen moest ik met zo'n wijf achterop naar school fietsen. Ik voelde me echt onderdanig.

Terug
Naar boven