MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.509
  • #120.512
Kut dag. Collega met wie ik regelmatig flirt heeft sinds 1 week mijn nummer uit het niets geblokeerd.
Vandaag voor het eerst weer samen gewerkt en ze negeerde me volkomen. Ik snap er niks van. Het was altijd super gezellig. :(

Helaas heb ik niet op opheldering kunnen vragen. Omdat ze iemand moest inwerken en die liep de hele tijd mee.

Vrouwen.... het blijft een raar vol volk
d*ck pics voortaan achterwege laten als ze niet de moeite zijn.

• #120.513
Ze heeft mss een vriend en hij is het te weten gekomen of ze voelt zich schuldig?

Naar de dark side komen, makker. Nooit van die subtiele signalen die niemand begrijpt.
Vriend ging 2 maanden geleden vreemd. Ze heeft hem er uit geknikkerd.
Ik zocht sowieso niks, vond het alleen leuk om te flirten en super gezellig om mee samen te werken.
vind het alleen heel raar dat ze mij uit het niets heeft geblokkeerd.Terwijl ik zeker weet dat niks geks heb gedaan/gezegd.
Dan blijf je wel met vraagtekens zitten en is het ook gênant op het werk.

Dark side is eng en het doet pijn. Vooral bij mijn poepertje.
Laatst had je beloofd dat het geen pijn meer zou doen. Maar zelfs met 6 cm en snel en keihard penetreren, deed het na verloop van tijd toch wel zeer.
(No homo).

• #120.515
Ik zocht sowieso niks, vond het alleen leuk om te flirten en super gezellig om mee samen te werken.
vind het alleen heel raar dat ze mij uit het niets heeft geblokkeerd.Terwijl ik zeker weet dat niks geks heb gedaan/gezegd.

Laatst had je beloofd dat het geen pijn meer zou doen. Maar zelfs met 6 cm en snel en keihard penetreren, deed het na verloop van tijd toch wel zeer.
(No homo).
Je kunt het ook gewoon vragen, bijvoorbeeld: 'Heb jij mij geblokkeerd?'
En dan heb je ook gewoon antwoord enzo

• #120.516

(No homo).
Wellicht heeft ze het weer goed gemaakt met haar ex en diende jij alleen even voor tijdelijke afleiding.

Kon je dat niet eerder vertellen?
Heb geen PM's ontvangen. Stuur ze even op dan kan ik bevestigen of het de moeite was.

• Like
Waarderingen: mat
  • #120.517
Je kunt het ook gewoon vragen, bijvoorbeeld: 'Heb jij mij geblokkeerd?'
En dan heb je ook gewoon antwoord enz
Dat wilde ik vandaag doen (we werken niet vaak samen), maar omdat er de hele tijd een stagiaire meeliep, vond ik het ongepast. Daarnaast reageerde ze niet meer zo vriendelijk als altijd.
Over 2 weken werken we weer samen, dan zal ik het opnieuw proberen.

(Denk dat die d*ck pic toch geen goed idee was) :D

Maar waarom zijn vrouwen zo?
Jij bent toch ook een vrouw?

Hoe komt het dat jullie geen l*l hebben? Anders waren jullie veel interessanter.

No homo

• Haha
  • #120.518

(No homo).
Waar maak je je druk om ? Vgm was het meer dan flirten voor jou. Ik zal alvast de bdsm h**r voor je bestellen als troost oke?

• #120.519
Wellicht heeft ze het weer goed gemaakt met haar ex en diende jij alleen even voor tijdelijke afleiding.

Heb geen PM's ontvangen. Stuur ze even op dan kan ik bevestigen of het de moeite was.
Dat zou goed kunnen. Jammer dat ze het niet wat volwassener heeft aangepakt.

Mat gaat het niet leuk vinden als ik onze foto’s met je deel.

• Like
Terug
Naar boven