MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.521
Waar maak je je druk om ? Vgm was het meer dan flirten voor jou. Ik zal alvast de bdsm h**r voor je bestellen als troost oke?

Omdat ik soms net een autist ben. Zit dan met vragen die ik niet kan beantwoorden en dat vind ik frustrerend.

Heb nu een loop neus. Weet niet of het door de poppers komt van gisteren middag of doordat ik verkouden ben. Maar voorlopig geen bsdm voor mij.
(Heb daarnaast nog striemen om mijn nek en lichtelijke verbrande huid van het kaarsvet).

• #120.523
Dat zou goed kunnen. Jammer dat ze het niet wat volwassener heeft aangepakt.

Mat gaat het niet leuk vinden als ik onze foto’s met je deel.
That's life.

Ik zou zeker niet desperate gaan afvragen waarom ze dit gedaan heeft . Gewoon wachten tot ze zelf eventueel weer contact met je opneemt. Anders gewoon negeren en doen alsof je neus bloedt.

Zal wel niet de moeite zijn geweest dan.

• #120.524
Omdat ik soms net een autist ben. Zit dan met vragen die ik niet kan beantwoorden en dat vind ik frustrerend.
Stay strong bro voor je het weet zit je uit liefdes verdriet. Ouwe manen te pijpen voor 5 euro in het bos met een heroine naald in je arm.

• #120.526
That's life.

Ik zou zeker niet desperate gaan afvragen waarom ze dit gedaan heeft . Gewoon wachten tot ze zelf eventueel weer contact met je opneemt. Anders gewoon negeren en doen alsof je neus bloedt.

Zal wel niet de moeite zijn geweest dan.
Dat is indd het plan.
thanks.
Hoe kan ik het goedmaken?
Vanavond bij mij?

• #120.527
Goeie post content :goodpostinggreen:

• Like
Waarderingen: mat
  • #120.528
  • Haha
Waarderingen: Saus
  • #120.529
  • #120.536
Mag toch hopen dat vrouwen zich anders kleden, thigh-highs bij een man is wat gek lijkt me zo.

• Haha
Waarderingen: Saus
Terug
Naar boven