ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
2late
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2late
Die klaagt?
dat rijmt niet
beland in in een TBS kliniek weet t zekerSmezrlap watk na je skrjiven moej niet openbaar zettn.@IRONic Drunker valt me weer lastig via PM.
Ik zeg niets...
...maar volgens mij heb ie weer gezopen.
Drinken?Een West Vlaming dit geen West Vlaams kan schrijven... Hoe krijg je dat voor elkaar?
Overwerken tot 20:00 en nu immense honger hebben. Ik wil graag pizza maar weet dat ik iets anders moet eten.
Overwerken tot 20:00 en nu immense honger hebben. Ik wil graag pizza maar weet dat ik iets anders moet eten.
50.56 waar heb je gegeten? De plaatstelijke shoarma tent?Ik weet dat ik de man ben en voor de date het etentje hoor te betalen. Maar die 50,56€ Deed me wel zeer
Ik weet dat ik de man ben en voor de date het etentje hoor te betalen. Maar die 50,56€ Deed me wel zeer
Ik weet dat ik de man ben en voor de date het etentje hoor te betalen. Maar die 50,56€ Deed me wel zeer

Waarom? Ze willen emancipatie....geeft ze het dan.Ik weet dat ik de man ben en voor de date het etentje hoor te betalen. Maar die 50,56€ Deed me wel zeer
Gewoon een restaurant. Maar in zijn eentje.50.56 waar heb je gegeten? De plaatstelijke shoarma tent?