MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Was ik nog gezond en trainde ik nog (had nu dan zo'n 3 jaar serieuze training achter de rug), dan zou ik daarvoor geheid naar holland rijden man:mad:

Thanks, vooral van jou, jij hebt wel andere dingen om over na te denken.

Oef ****ed up, kun je dit niet oplossen met de bank ofzo?

Ik hoop het echt, het k*tte is dat ik dus net pas een brief in me handen had omdat ik een studenten krediet aan had gevraagd, die werd dus kats afgewezen hierdoor. Mijn ma is nu een brief aan het schrijven naar de bank, want dat willen ze weer per brief hebben...

Damn dat is wel serieus man, maar ik denk dat je er wel met je bank kan aan uitkomen. Desnoods gerechtelijke stappen ondernemen tegen je vader.

Het jammere is dus dat mijn pa nogal onvindbaar is, de gemeente, duo, elke instantie heeft het wel een keer geprobeerd hem te vinden. Dus directe stappen tegen hem worden moeilijk denk.

wtf man, dat kan je toch niet menen. hoe laag bij de grond moet je zijn als vader:roflol:

Heel laag, de verhalen die ik heb gehoord van me ma wat hij vroeger allemaal heeft gedaan, je zou er een boek over kunnen schrijven. Oplichter nummer 1 was het.

Vandaag is mij iets overkomen dat echt tegen mijn principes gaat. Ik moest vandaag een whiteknight zijn tegen mijn zin. Ik leg het even uit. Wij moeten soms in een fitnesscentrum gymen met school. Dat ligt ongeveer 1km op afstand van onze school. Ik ga met de bus naar school dus na de gymles rij ik met de leraar mee naar school. Maar vandaag moest de leraar snel naar een afspraak en vroeg hij of ik bij iemand achterop kon op de fiets. Ik vond dit geen goed idee omdat ik best veel weeg enzo, maar zo'n meisjes uit me klas zei dat ik bij haar achterop kon. Hierna zei mijn leraar is goed , maar dan moet 'mijn naam' fietsen. Toen moest ik met zo'n wijf achterop naar school fietsen. Ik voelde me echt onderdanig.
Kerel ga huilen ofzo.

Dat ik vanavond thuisblijf..... gvd maar wel me gains maak. En me vriendin (jaja vriendin geen scharrel!!) is weg.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz denk dat ik toch stiekem ff naar plaatselijke kroeg ga met €50... hehehe

Vandaag is mij iets overkomen dat echt tegen mijn principes gaat. Ik moest vandaag een whiteknight zijn tegen mijn

bladibladibla

facepalm.gif

.

Je kan het goedmaken door je account hier op te heffen.

kan ik niet maken. Ik ben heel erg geliefd hier. Ook ben ik een inspiratiebron voor veel jongeren die pas beginnen met bodybuilding. Ik zou wel willen stoppen met posten hier dan heb ik meer vrije tijd. Maar ik voel me verplicht om mensen te helpen met hun bodybuilding doelen.

kan ik niet maken. Ik ben heel erg geliefd hier. Ook ben ik een inspiratiebron voor veel jongeren die pas beginnen met bodybuilding. Ik zou wel willen stoppen met posten hier dan heb ik meer vrije tijd. Maar ik voel me verplicht om mensen te helpen met hun bodybuilding doelen.

Jij was toch busted voor fake pics?

heheh, nee hij heeft fysiek van een voetballer.... nja mss voelt het goed voor hem maar ik ben out bishessssssss. fck deze nutteloze discussie die toch uitdraait op een willekeurige kaarten regen en daar wil ik niet bij zijn.

Nog ff OT:

het is echt zwaar achterlijk koud.

kkrwijf met dat getwijfel, wel afspreken, neit afspreken.
en niet eens opzoek kunnen naar een ander doordat je helemaal vol zit geboekt komende 11 weken, bah

Ik wil al mijn klanten vermoorden :mad:

lullo ben je ook hea;p

Terug
Naar boven