Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.782
Vind jij dat een man moet betalen voor een date of split je de kosten?
Splitten is ook mega ongemakkelijk. Ik biedt altijd als eerste aan om te betalen, altijd. Als een vrouw dan zegt, deze keer is voor mijn rekening dan weet je dat het goed zit als man...
Ik heb geen rijbewijs dus wnr ik het etentje betaal brengt ze mij met der range rover naar huis. Ze vindt het niet fijn dat ik alles betaal dus doet ze iets voor terug. Namelijk mij naar huis vervoeren.

• #120.783
Waarom doe je niet aan splitten? Ik probeer ook vrouwen iets beter te begrijpen...

Zo skeer, wees dan echt een independent woman en betaal de volgende. Ik ga echt niet moeilijk zitten doen om te gaan splitten aan tafel, zo'n afgang. (Heb ook jaren in de horeca gestaan, trust me: als een date eindigd met de rekening splitten zien ze elkaar daarna niet meer)

• #120.786
Zo skeer, wees dan echt een independent woman en betaal de volgende. Ik ga echt niet moeilijk zitten doen om te gaan splitten aan tafel, zo'n afgang. (Heb ook jaren in de horeca gestaan, trust me: als een date eindigd met de rekening splitten zien ze elkaar daarna niet meer)
Splitten zou ik nooit doen

• #120.787

Precies dit

• #120.788
Ik vindt zwz als het een goeie date was de man altijd betaald. Zo laat je ook wel zien dat je macht hebt en het vrouwtje onderdanig naar je moet luisteren!

• #120.793
Al stond je voor mij waarschijnlijk met 7 vrienden want zo zijn jullie Turken f**k jou gast jij bent een bitchass

Ik niet hoor ik kom 1op1 met jouw navel spelen maar je hebt wel gelijk zo zijn turken maar je weet ook dat turkse bloed andere normen en waarden heeft dan een hollander die je uitscheld voor pannenkoek en het is weer goed

• #120.796

gewoon de gene die het als eerste voorstelt betaald de eerste, daarna om en om.

splitten is zo kansloos(MUV als je met vrienden bent)

• #120.797
Dat ik iemand ken die nog nooit Ben & Jerry's topped salted caramel cookie dough heeft gegeten.
Zoiets verpest mijn dag.
En dat nog wel op een vrijdagavond!

• Wow
Waarderingen: LM
  • #120.798
Ik heb nog nooit Ben & Jerry's gegeten. Wat zeg je daarvan?

Terug
Naar boven