- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
shieeeet bro meer dan een barkie alNou nou nou.. eigenlijk is het
Eerste date 44,35€
Tweede 55,20€
Derde 32,50€
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shieeeet bro meer dan een barkie alNou nou nou.. eigenlijk is het
Eerste date 44,35€
Tweede 55,20€
Derde 32,50€
En dan die 2 ballen aan iedere kant en dat naadje tegen je hol heerlijk.Ja doe ik ook soms. Je moet eens vrouwen slipje dragen lekker soft.
Als je het leuk hebt gehad met een f**k erna valt die 30 eurotjes wel mee. Heb je ook een gemiddelde h**r op duitsburg voor.Nou nou nou.. eigenlijk is het
Eerste date 44,35€
Tweede 55,20€
Derde 32,50€
Maar vindt nie erg maar toch pijnlijk
Al stond je voor mij waarschijnlijk met 7 vrienden want zo zijn jullie Turken f**k jou gast jij bent een bitchass
Kom naar Wevelgem. Hier heb je een date met happy end voor 60 euro.Nou nou nou.. eigenlijk is het
Eerste date 44,35€
Tweede 55,20€
Derde 32,50€

Zo goedkoop? Harelbeke is €75...Kom naar Wevelgem. Hier heb je een date met happy end voor 60 euro.
![]()
Alsof jij dat niet weet.
Nou nou nou.. eigenlijk is het
Eerste date 44,35€
Tweede 55,20€
Derde 32,50€

Ik mag altijd gratis bij je moeder.
Vind jij dat een man moet betalen voor een date of split je de kosten?Damn. Ben benieuwd wat voor tenten je af gaat. Remind me not to set up a date![]()
Ja, ze zei al iets over een schraal mannetje met een alcoholprobleem.
Laat ze maar zeggen.Ja, ze zei al iets over een schraal mannetje met een alcoholprobleem.
Familie van @Big Chungus ?gewoon langs Luik gaan meiden hebben geen tanden maar dat hoeft ook niet voor action prijzen
Ligt compleet aan de situatie, maar splitten doe ik niet. Als iemand de eerste keer betaald, betaal ik zelf de tweede.
Te vaak geneukt joh ben nu op serieuze dingenAls je het leuk hebt gehad met een f**k erna valt die 30 eurotjes wel mee. Heb je ook een gemiddelde h**r op duitsburg voor.
Waarom doe je niet aan splitten? Ik probeer ook vrouwen iets beter te begrijpen...Ligt compleet aan de situatie, maar splitten doe ik niet. Als iemand de eerste keer betaald, betaal ik zelf de tweede.
Turkse restaurant, Hollandse, EgyptischeDamn. Ben benieuwd wat voor tenten je af gaat. Remind me not to set up a date![]()
Oh dus relatie nemen zonder sexs
?