MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.803
  • #120.804
Ik niet hoor ik kom 1op1 met jouw navel spelen maar je hebt wel gelijk zo zijn turken maar je weet ook dat turkse bloed andere normen en waarden heeft dan een hollander die je uitscheld voor pannenkoek en het is weer goed
pannenkoek!!!! Kom dan

• #120.806
Ergste. Vrijdagavond. Ooit.
Rumag.

• #120.814
had laatst wat bij de Starbucks gehaald, verveelde me op station want moest op de trein wacht.
een ''grande ice hatseflots met extra karamel'' ofzo, echt niks met koffie te maken verder maar dat was het doel niet.

moest god***domme ruim €7 afrekenen.

what the actual f**k.

• #120.815
had laatst wat bij de Starbucks gehaald, verveelde me op station want moest op de trein wacht.
een ''grande ice hatseflots met extra karamel'' ofzo, echt niks met koffie te maken verder maar dat was het doel niet.

moest god***domme ruim €7 afrekenen.

what the actual f**k.
Je moet het ook in het buitenland halen, dan is het drankje maar €6,99.

• #120.816
B&J is ook overrated meuk, zelfde schaal als die Starbucks bende
Ja man die schatkistjes zijn veel lekkerder en goedkoper bovendien ook gratis speeltje. Hoef je ook geen 2kkcal container op te vreten.

ola-schatkist.jpg

• #120.817
  • #120.818
Smaakt hij anders in het buitenland?

Ik drink zelf geen koffie, dus ik ga altijd voor de limited (zoete meuk). In de specials zijn we in Europa absoluut geen ster (net als meer dingen niet), dus als ik al Starbucks drink is het uitsluitend in Tokyo. Ze proberen het hier wel hoor, maar de matcha latte is 90% van de tijd overkookt op de melk en qua smaak ook 0.0 vergelijkbaar met wat je daarvan mag verwachten. Elke keer weer een teleurstelling.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven