- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Haat jij je smaakpapillen ofzo?Ik heb nog nooit Ben & Jerry's gegeten. Wat zeg je daarvan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haat jij je smaakpapillen ofzo?Ik heb nog nooit Ben & Jerry's gegeten. Wat zeg je daarvan?
sorry ik eet geen ijs dus heb dat ook nooit gehad
Dat ik iemand ken die nog nooit Ben & Jerry's topped salted caramel cookie dough heeft gegeten.
Zoiets verpest mijn dag.
En dat nog wel op een vrijdagavond!
pannenkoek!!!! Kom danIk niet hoor ik kom 1op1 met jouw navel spelen maar je hebt wel gelijk zo zijn turken maar je weet ook dat turkse bloed andere normen en waarden heeft dan een hollander die je uitscheld voor pannenkoek en het is weer goed
TonyB&J is ook overrated meuk, zelfde schaal als die Starbucks bende
B&J is ook overrated meuk, zelfde schaal als die Starbucks bende
Sterbucks tsss auratje tochIn Nederland in ieder geval, ik drink Starbucks alleen in het buitenland.
Ik niet hoor ik kom 1op1 met jouw navel spelen maar je hebt wel gelijk zo zijn turken maar je weet ook dat turkse bloed andere normen en waarden heeft dan een hollander die je uitscheld voor pannenkoek en het is weer goed

Je hebt op mijn laatste pm nog niet gereageerdIn Nederland in ieder geval, ik drink Starbucks alleen in het buitenland.
Smaakt hij anders in het buitenland?In Nederland in ieder geval, ik drink Starbucks alleen in het buitenland.
Je moet het ook in het buitenland halen, dan is het drankje maar €6,99.had laatst wat bij de Starbucks gehaald, verveelde me op station want moest op de trein wacht.
een ''grande ice hatseflots met extra karamel'' ofzo, echt niks met koffie te maken verder maar dat was het doel niet.
moest god***domme ruim €7 afrekenen.
what the actual f**k.
Ja man die schatkistjes zijn veel lekkerder en goedkoper bovendien ook gratis speeltje. Hoef je ook geen 2kkcal container op te vreten.B&J is ook overrated meuk, zelfde schaal als die Starbucks bende
Ja man die schatkistjes zijn veel lekkerder en goedkoper bovendien ook gratis speeltje. Hoef je ook geen 2kkcal container op te vreten.
![]()
daar kan je beter weg blijven , Maastricht is waar limburgers zich voor schamen HOORE SJENGUH xd