- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Nu al dronken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu al dronken?
ik heb mijn humor het liefste als mijn koffie ..........zwartdie eerste grap was echt wel robusto.
als je wacht ben je strax te lait.
ik weet niet wat ik hier van moet viennadie eerste grap was echt wel robusto.
als je wacht ben je strax te lait.
Er zijn genoeg Hollanders met zulke humor hoor.ik heb mijn humor het liefste als mijn koffie ..........zwart
Fixed.ik heb mijn humor het liefste als mijn koffie ..........verkeerd
klopt mijn vrouw ! die vroeg net al of zij geen humor had

ook redelijk accuraat
Was het maar zo’n feest het is super ruk maar ga pas zondag
Kan nu wel f de kroeg in duiken maar aangezien ik nooit drink en dan nu wel en aangezien ik geen maat kan houden verpest ik dan de hele carnaval want als ik een kater heb drink ik maanden niet. Dus ik zit thuis terwijl ik naar de kroeg wil maar niet kan gaan want ik verpest alles.
Het heeft inderdaad lungonoeg geduurd.
misschien moeten we dan maar stoppen met zulke frappeik vind het niet verkeerd, zo lang mensen maar niet gaan mocca.

doe eens niet zo aangebrand ... we filteren het wel eruitmisschien moeten we dan maar stoppen met zulke frappe![]()

Je kan zeggen het is gusto, maar dan ik spreek toch zeker geen arabica?misschien moeten we dan maar stoppen met zulke frappe![]()
Sommige mensen zijn te senseotief om grof te trollen.ik blijf stuk , het heft niet altijd grof trollen te zijn![]()
je mocha willen dat je arabica kan spreken, je bent en blijft flat whiteJe kan zeggen het is gusto, maar dan ik spreek toch zeker geen arabica?
Daar hebben we moderator @Latte Macchiato voor.doe eens niet zo aangebrand ... we filteren het wel eruit![]()