Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.864
gewoon de gene die het als eerste voorstelt betaald de eerste, daarna om en om.

splitten is zo kansloos(MUV als je met vrienden bent)
Splitten is inderdaad iets voor als je met vrienden bent. Maar dan wel bedrag splitten en niet zo janken om wie een drankje meer of duurder heeft gehad.

• #120.865
Laatst bewerkt:
  • #120.867

Sorry, laten we het overst doen?

• #120.868
Misschien zit thee nog wat anders in.

Tenzij een paar mensen zich kapotzuipen en jij met je 2 Cola zero's aankomt.
Moet je of harder cola zero zuipen. Of je bevinden in betere omgeving.

En so what. 10 mix is 60 euro. Splitten doet dan niet pijn. Snap wel wat je bedoeld natuurlijk!

• #120.869
Sorry, laten we het overst doen?

het is algot! :kiss:

• #120.870
Moet je of harder cola zero zuipen. Of je bevinden in betere omgeving.

En so what. 10 mix is 60 euro. Splitten doet dan niet pijn. Snap wel wat je bedoeld natuurlijk!
Ik maak er ook niet zo'n probleem van (en bovendien vrijwel nooit met anderen uit eten), maar als het verschil erg groot is zijn er wel mensen die er een punt van maken.

• #120.871
Ik maak er ook niet zo'n probleem van (en bovendien vrijwel nooit met anderen uit eten), maar als het verschil erg groot is zijn er wel mensen die er een punt van maken.
ik geef een rondje , verder is het ieder voor zich ik ga niet andermans zwakte financieren net als jij drink ik meestal een cola zero of spa rood

• #120.872
ik geef een rondje , verder is het ieder voor zich ik ga niet andermans zwakte financieren net als jij drink ik meestal een cola zero of spa rood
Bij ons op het werk hebben we een 'bierplaat'. Laatst een etentje van gehad. Het bedrag was niet toereikend, dus werd besloten dat iedereen zelf z'n eten betaalde, zodat het geld daarna volledig aan de drank besteed kon worden. Sta je daar met je cola zero. Na 3 ben ik er wel klaar mee. Verder ook geen punt van gemaakt, maar als collega's me dan op de bierplaat willen zetten omdat ik bijna iets vergeten ben. :P

• #120.873
het is algot! :kiss:

Stopp jij dan doet ik dat ook, gaan we er misschien Mogen mee verder?
we hebben ons Besta gedaan

• #120.874
Het idee krijgen dat je iets fout hebt gedaan maar geen idee wat! Pittig!
En oja morgen moet ik werken en ik haat werken op de zaterdag door de type klant wat dan langskomt

• #120.875
Bij ons op het werk hebben we een 'bierplaat'. Laatst een etentje van gehad. Het bedrag was niet toereikend, dus werd besloten dat iedereen zelf z'n eten betaalde, zodat het geld daarna volledig aan de drank besteed kon worden. Sta je daar met je cola zero. Na 3 ben ik er wel klaar mee. Verder ook geen punt van gemaakt, maar als collega's me dan op de bierplaat willen zetten omdat ik bijna iets vergeten ben. :P
op etentjes en feestjes voor de jongens na doe ik gewoon niet mee aan betalen voor drank . verjaardagen zijn hier ook standaard droog . er word wel eens een flesje wijn leeg gemaakt door vrouw lief en haar vriendinnen maar daar ben ik ook niet blij mee. als mensen willen zuipen nemen ze hun eigen drank maar mee en lastig doen betekent vertrekken

• #120.876
Stopp jij dan doet ik dat ook, gaan we er misschien Mogen mee verder?
we hebben ons Besta gedaan
Daar heb ik dus echt Lack aan.

• #120.877
op etentjes en feestjes voor de jongens na doe ik gewoon niet mee aan betalen voor drank . verjaardagen zijn hier ook standaard droog . er word wel eens een flesje wijn leeg gemaakt door vrouw lief en haar vriendinnen maar daar ben ik ook niet blij mee. als mensen willen zuipen nemen ze hun eigen drank maar mee en lastig doen betekent vertrekken
Ik krijg nooit visite en kom nauwelijks op verjaardagen en feestjes. Voelt als een bevrijding.

• #120.878
Daar heb ik dus echt Lack aan.
@Zeenius wat Vindum we daar van ?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #120.879
  • #120.880
@Zeenius wat Vindum we daar van ?

Ze kan deze humor vast niet Vardagen.

Terug
Naar boven