bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
wat zou het toch vervelend zijn als jij op weg naar de sportschool geschept word door een trein, bus, vrachtauto of vliegtuig![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zou het toch vervelend zijn als jij op weg naar de sportschool geschept word door een trein, bus, vrachtauto of vliegtuig![]()

en wat zij je gf daar van dan? vond ze niet zo mooi zekerNet me aftershave kapot laten vallen op de grond... flesje was pas nieuw en heeft me gvd €39,99 gekost.
Stadionverbod is binnen! Bedankt nsb politie uit Doetinchem!...
Stadionverbod is binnen! Bedankt nsb politie uit Doetinchem!...

dat ik weer zo dom ben om jah te zeggen tegen een meisje die vroeg of ik kwam eten
kweet gewoon dat het weer sorry kan toch niet ( vn haar kant) word en toch zeg ik jah

Ik heb een heel afschuwelijk feit begaan... Artikel 8.6 van het standaardreglement van de KNVB verboden in hekken en andere toestellen of bouwwerken te klimmen ... je mag ook helemaal niets meer ...

dat ik weer zo dom ben om jah te zeggen tegen een meisje die vroeg of ik kwam eten
kweet gewoon dat het weer sorry kan toch niet ( vn haar kant) word en toch zeg ik jah
zij nodigt je uit en zegt dan doodleuk "ja, je mag eigenlijk toch niet komen", en dit is al meermaals voorgevallen?wtf, begrijp ik het nu goedzij nodigt je uit en zegt dan doodleuk "ja, je mag eigenlijk toch niet komen", en dit is al meermaals voorgevallen?

en wat zij je gf daar van dan? vond ze niet zo mooi zeker