MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stadionverbod is binnen! Bedankt nsb politie uit Doetinchem!...

Net me aftershave kapot laten vallen op de grond... flesje was pas nieuw en heeft me gvd €39,99 gekost.

Slechte coïtus.. Gelukkig kon ik weg :)

Ik heb een heel afschuwelijk feit begaan... Artikel 8.6 van het standaardreglement van de KNVB verboden in hekken en andere toestellen of bouwwerken te klimmen ... je mag ook helemaal niets meer ...

dat ik weer zo dom ben om jah te zeggen tegen een meisje die vroeg of ik kwam eten

kweet gewoon dat het weer sorry kan toch niet ( vn haar kant) word en toch zeg ik jah

Ik heb een heel afschuwelijk feit begaan... Artikel 8.6 van het standaardreglement van de KNVB verboden in hekken en andere toestellen of bouwwerken te klimmen ... je mag ook helemaal niets meer ...

haha ga je toch ook niet in klimmen :P
Hoeveel maanden heb je?

En kan je niet gewoon naar binnen gaan met los kaartje? Bij fc zwolle komen figuren met stadionverbod ook gewoon binnen, jammer van seizoenskaart maar losse kaarten zijn toch niet duur.

Bij ingang word toch nooit id gechecken en ze staan ook niet klaar met een lijst met mensen die er niet in mogen.

En vraag me af of ze met die 2 camera's die richting noord hangen makkelijk die mensen met verbod eruit halen. Tis wel jammer voor je met uitwedstrijden natuurlijk.

kansloze collega's die het leuk vinden, om leugens te verzinnen om mij zwart te maken tegenover a girl.

dat ik weer zo dom ben om jah te zeggen tegen een meisje die vroeg of ik kwam eten

kweet gewoon dat het weer sorry kan toch niet ( vn haar kant) word en toch zeg ik jah

wtf, begrijp ik het nu goed:scratch: zij nodigt je uit en zegt dan doodleuk "ja, je mag eigenlijk toch niet komen", en dit is al meermaals voorgevallen?

hahaha jah zoiets:P
eerste 2x wou ik der voor gaan, daarna zei ik jah en dan ging ik naar maten
alleen deze laat moeilijk los;p, dus vanmiddag smsde ze weer en aangezien ik een beetje aggresief werd op een andere chick ( zon 1tje van alles is goed,of ik iets nou wel of niet wil niks boeit der) dacht ik ik zal is reageren.

enige wat ik erover typ trouwens , we hebben rijst al;P

ben alleen te lui /weinig tijd nu om achter "normale" chicks aan te gaan, moet ff verandering in komen

Laatst bewerkt:
sense... this post makes none:)

hahah:P mijn posts moet je ook altyd met korreltje zout nemen:P

baseline chick is obsessed ( weet ik for sure) alleen ze moet dat drempeltje over van durfe hah,

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 17:12 ----------

oja en maagd

Terug
Naar boven