XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahah:P mijn posts moet je ook altyd met korreltje zout nemen:P

baseline chick is obsessed ( weet ik for sure) alleen ze moet dat drempeltje over van durfe hah,

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 17:12 ----------

oja en maagd
ben jij toevallig een allochtoon?

dure schoenen rijst

nee ik ben blank en woon in emmen ( drenthe) verre van dat dus:P

In een Audi RS6 meegereden...

Nu wil ik er ook een.....

Krengen zijn duur.....

:D

toch geweest, had ze de spaghetti laten aanbranden.. kon ik kipfilet gaan bakken net thuis:P

1 -puntje , ze is bijna 16en ik bijna 20:P

oja, ze was wel alpha

ze wist dat ik veel naar sportschool ga, kom ik bij haar voor 1e keer, nou ik vind je helemaal niet zo breed later merkte ik dat ze aan het trollen was want toen ik me jas uit deed zei ze wat heb je dikke armen ( is het minste gedeelte aan me fysiek)

toch geweest, had ze de spaghetti laten aanbranden.. kon ik kipfilet gaan bakken net thuis:P

oja, ze was wel alpha

ze wist dat ik veel naar sportschool ga, kom ik bij haar voor 1e keer, nou ik vind je helemaal niet zo breed later merkte ik dat ze aan het trollen was want toen ik me jas uit deed zei ze wat heb je dikke armen ( is het minste gedeelte aan me fysiek)

negged:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moest er om lachen en direkt aan hier denken:P
zo van wou dat ik dit op film had haha

oja, ze was wel alpha

ahah wtf, je bent 19 en je gaat een 15jarige wiepen? haha dat verpest mijn dag... toppunt van zieligheid brah... wtf loopt er niks rond van je eigen leeftijd... op 16+ op z'n minst!

Dat ik verdomme al 8 weken niet getraind heb door die stomme k*t pfeiffer:mad:

oja, ze was wel alpha

brb politie bellen. 15 jaar is niet legaal.

normaal is et 16+ hoor maar deze wil nou al 9maand afspreken dus jah boeit me nou weinig, als je der ziet en ze zegt ik ben 17/18 geloof je der ook

en rijst moet jij nodig zeggen , die chick van jouw wiept ook iemand van 3jaar jonger.
das het zelfde als dat jij eeen 15jarige ..

en super-naturel als jij belt vragen ze toch eerst of je je ouders wilt roepen voor hun toestemming dat je belt

normaal is et 16+ hoor maar deze wil nou al 9maand afspreken dus jah boeit me nou weinig, als je der ziet en ze zegt ik ben 17/18 geloof je der ook

en rijst moet jij nodig zeggen , die chick van jouw wiept ook iemand van 3jaar jonger.

en super-naturel als jij belt vragen ze toch eerst of je je ouders wilt roepen voor hun toestemming dat je belt

gaat er om dat coïtus met een 15 jarige illegaal is.

met een 17 jarige ook dus ga nu maar weg voordat ik je rape.

ik ging ook even naar der toe heb der neit gewiept

Volgens mij heb ik dat goed geregeld dan? Zeg eerlijk.. ik had ook niet verwacht dat we verliefd zouden worden... Ik loop nu met een 9/10 aan me hand broeder...

Komt heel anders over dan een "oudere" gast en waarschijnlijk ook redelijk breed als je stats echt zijn met een 15jarig meisje aan z'n arm. Daar kan je niet eens mee uitgaan als je dat uberhaupt wel eens doet....

Niet om te b**chen maar het klopt gewoon niet...... je moet het uiteindelijk zelf weten.

ik vind het eerder ''normaal'' dat meisjes jonger zijn dan jongens..
wt boeit mij dat uitgaan nou, dat doe ik met maten niet met haar..
ze zal denk ik ook zon 15cm kleiner zijn dan mij ofzo, jij zit te denken aan egt nog zon klein meisje:p

en super ze is over 3 weken ofzo 16 dus die tijd kan ik nog wel overbruggen

ze zal denk ik ook zon 15cm kleiner zijn dan mij ofzo, jij zit te denken aan egt nog zon klein meisje:p

lol oke... mss is het ook beter om iemand van beter kaliber te vinden. Standaard is idd gast van 18 met meisje van 16..... Dan ben ik maar een uitzondering maar ik zoek (lees: zocht) het toch iets hogerop en dat heeft zéér gunstig uitgepakt voor mij.

heb in andere topic wel gepost dat ik oudere meisjes niet zo leuk vind, door dat ze vaak wat baziger zijn.
maar das je smaak natuurlijk.
zo heb ik et liefst ook buitenlandertjes hah, en blonde chicks vind ik al helemaal niks

heb in andere topic wel gepost dat ik oudere meisjes niet zo leuk vind, door dat ze vaak wat baziger zijn.
maar das je smaak natuurlijk.
zo heb ik et liefst ook buitenlandertjes hah, en blonde chicks vind ik al helemaal niks

Ligt eraan, van elk type zitten er wel leuke tussen...

Maar OT:

vanavond/dalijk alleen in me nest (wel gains voor het eerst in veeeeeeeeeeeeeeeeel weken).

M 1m91 109kg 15%

bovenop een 15y/o meisje:rolleyes:

had ik ook gedaan hoor. alles met een hartslag en boven de 13 :trollface:

hahah :P wat ik al zei het is geen klein meisje:p
maargoed ik ga ook slapen haha
rustig

Terug
Naar boven