- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Waarom doe je dat dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom doe je dat dan?
Need more tren
Scheelt afwas..
Beetje ductapeik denk wat klinkt mijn bus maar sportief , gat in mijn einddemper![]()
Beter dan andersom.ik denk wat klinkt mijn bus maar sportief , gat in mijn einddemper![]()
en een beetje WD-40 dan is die weer zo goed als nieuw.
heb er ff idd een stuk ducttape overheen getrokken
feit , ik belde ooit met carglass : kunt u mij helpen ik heb een voorruit in mijn ster , bleef stil aan de andere kant hahaha
gelukkig ben jij mijn vaste automonteur .en een beetje WD-40 dan is die weer zo goed als nieuw.

feit , ik belde ooit met carglass : kunt u mij helpen ik heb een voorruit in mijn ster , bleef stil aan de andere kant hahaha

Zo snel? Ik wacht altijd tot ik weer voor apk moet.heb er ff idd een stuk ducttape overheen getrokken
gelukkig ben jij mijn vaste automonteur .
ach ja morgen nieuw dempertje eronder![]()
Laat je niet in de grond slaan door een vrouw maat. Voor je het weet is je lul nog maar 2cm.
ik vertelde het mijn vrouw die heeft meteen de dealer gebeld , plus het is vervelend als je achter een diesel rijd en je krijgt constant een zwarte diesel walm in je snoetZo snel? Ik wacht altijd tot ik weer voor apk moet.
Beetje roet is goed voor de longen!ik vertelde het mijn vrouw die heeft meteen de dealer gebeld , plus het is vervelend als je achter een diesel rijd en je krijgt constant een zwarte diesel walm in je snoet
er is maar een weg naar je longen en die moet je goed asfalteren ?
witte gij de weg? dan hedde gij veel kalk nodiger is maar een weg naar je longen en die moet je goed asfalteren ?
witte gij it
Neejuh!
Hoezo verdubbeld hij dan in lengte?Laat je niet in de grond slaan door een vrouw maat. Voor je het weet is je lul nog maar 2cm.