XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Hé Archer, staan er nog geheime missies op de planning?
    Ik ben ‘s werelds beste geheim agent, denk je nou echt dat ik je ga vertellen over mijn geheime missies naar Iran? Alsof ik zomaar mijn plannen voor een coup kan onthullen.
     
    Ik ben ‘s werelds beste geheim agent, denk je nou echt dat ik je ga vertellen over mijn geheime missies naar Iran? Alsof ik zomaar mijn plannen voor een coup kan onthullen.
    Noem je prijs.
    In liter, functionele alcoholist.
     
    Alle vrouwen uuhm mannen hier zouden die deur gekopt hebben en afgedruipt zijn. Om daarna een mooi passief agressief postje te maken over het voorval. :roflol:
     
    Ik vind het de tijd en moeite niet waard maar Als je het er heel graag van man tot man over wil hebben wil ik je wel te woord staan op het nk hoor, ik ben er het hele weekend. Kunnen we dit sneue gedrag vanachter het toetsenbord achterwege laten.
    Is goed doen we dat want deze bitch manier is niks.
    Nee we gaan elkaar totaal negeren maar daarna wel lekker verder met elkaar te bashen op dit forum :roflol:
    Jammer, had je hoger ingeschat.

    Ja echt ;)
     
    En jongens wanneer is jullie date?
     
    Alle vrouwen uuhm mannen hier zouden die deur gekopt hebben en afgedruipt zijn. Om daarna een mooi passief agressief postje te maken over het voorval. :roflol:
    Ekte bodybuilders liggen 10 uur op bed en zouden niet in die situatie zijn gekomen. ;)
     
    Pad van de hiptrust rolde onder m'n bar uit. Bar viel volledig op m'n bovenbenen ('GODVER' keihard door de gym, erg charmant). Gelukkig is blauwe plekken in de mode I guess

    :peachy:

    Aawwww aaawwwww awwwwwww :heart: Beterschap.
     
    Pad van de hiptrust rolde onder m'n bar uit. Bar viel volledig op m'n bovenbenen ('GODVER' keihard door de gym, erg charmant). Gelukkig is blauwe plekken in de mode I guess

    :peachy:

    Toch tenminste iemand op zijn/haar gezicht gemept?
     
    Back
    Naar boven