MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • BB_ stop jij hem maar in een donut die kan niet tegenstribbelen.
     
    Ik heb mijn auto nog geen maand of iemand rijdt een deuk in de portier. God mag weten hoe, want er zit zelfs een zebrapad tussen die zijde en de dichtstbijzijnde parkeerplaats.

    Bekijk bijlage 474977
    Verzekeringsgeld binnen, 923 euro. Zal ik het uitgeven aan coke en hoeren, of zal ik toch die deuk eruit laten halen? Ik heb gekozen voor dat laatste, maar het schadeherstelbedrijf had pas plaats vanaf 30 maart. Ben je zo dus 3 maanden verder voor een deuk.
     
    Verzekeringsgeld binnen, 923 euro. Zal ik het uitgeven aan coke en hoeren, of zal ik toch die deuk eruit laten halen? Ik heb gekozen voor dat laatste, maar het schadeherstelbedrijf had pas plaats vanaf 30 maart. Ben je zo dus 3 maanden verder voor een deuk.
    AAS gekkie. Of om alvast het verlies van je boek op te vangen.
     
    Verzekeringsgeld binnen, 923 euro. Zal ik het uitgeven aan coke en hoeren, of zal ik toch die deuk eruit laten halen? Ik heb gekozen voor dat laatste, maar het schadeherstelbedrijf had pas plaats vanaf 30 maart. Ben je zo dus 3 maanden verder voor een deuk.
    Zoek iemand die het goedkoper kan doen!
     
    Verzekeringsgeld binnen, 923 euro. Zal ik het uitgeven aan coke en hoeren, of zal ik toch die deuk eruit laten halen? Ik heb gekozen voor dat laatste, maar het schadeherstelbedrijf had pas plaats vanaf 30 maart. Ben je zo dus 3 maanden verder voor een deuk.
    Hahahaha, dan kun je nog 3 maanden beslissing eat je nu echt graag wilt. Waar wordt je het meest blij van :shake:
     
    Verzekeringsgeld binnen, 923 euro. Zal ik het uitgeven aan coke en hoeren, of zal ik toch die deuk eruit laten halen? Ik heb gekozen voor dat laatste, maar het schadeherstelbedrijf had pas plaats vanaf 30 maart. Ben je zo dus 3 maanden verder voor een deuk.
    Coke en hoeren is toch ook een x leuk ?
     
    Ik ben kapper van beroep en ik had vandaag toch een aparte klant.
    Geboren in België maar woont nu in Nederland, in Helmond om precies te zijn.
    Dus hij neemt plaats, gooi een kapmantel om hem heen, gooi zijn stoel naar achter zodat ik zijn haar kan wassen.
    Toen ik een goede blik op zijn haar gooide zag ik al dat dit een pittige gaat worden. Gewoon vol met roos en volgens mij zag ik ook een insect of 2 voorbij lopen.

    Goed, ik heb dit al vaker meegemaakt, ik ga verder.
    Tijdens wassen probeer ik een gesprek te voeren maar zo nu en dan vroeg hij of ik enkele plekjes extra kon wassen, hij dacht dat ik het niet goed had gedaan ofzo.
    Maar elke keer toen ik één van die plekjes waste zag ik zijn handen bewegen onder de kapmantel, en dan wel heel erg dicht bij zijn penor.
    Ik dacht dit ga je toch niet menen hè! Gaat dit mijn eerste smeerlap zijn? DEZE MAN? Ik verdien toch meer dan... dit?

    Goed, ik ben klaar met zijn nu niet smerige haren te wassen. En ga zijn haren knippen.
    Tijdens het knippen begint deze man toch een partijtje te kreunen, niet normaal meer.
    Andere klanten dachten ook van "wtf is dit voor een toko geworden?"
    Dus ik maak het snel af, niet echt netjes, dat weet ik.
    Ik haal de kapmantel van hem af, wat denk je? Die gast heeft gewoon een harde penor! Gadverdamme!
    Gooi hem snel de zaak uit. Voordat hij de deur uitstapt draait hij om en zegt hij "je had mij bijna" gevolgd door een knipoogje.

    Fucking Helmond, het kan ook nooit normaal.

    Wel dom genoeg geweest om hem niet te laten betalen dus ja dat verpest mijn dag.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik ben kapper van beroep en ik had vandaag toch een aparte klant.
    Geboren in België maar woont nu in Nederland, in Helmond om precies te zijn.
    Dus hij neemt plaats, gooi een kapmantel om hem heen, gooi zijn stoel naar achter zodat ik zijn haar kan wassen.
    Toen ik een goede blik op zijn haar gooide zag ik al dat dit een pittige gaat worden. Gewoon vol met roos en volgens mij zag ik ook een insect of 2 voorbij lopen.

    Goed, ik heb dit al vaker meegemaakt, ik ga verder.
    Tijdens wassen probeer ik een gesprek te voeren maar zo nu en dan vroeg hij of ik enkele plekjes extra kon wassen, hij dacht dat ik het niet goed had gedaan ofzo.
    Maar elke keer toen ik één van die plakjes waste zag ik zijn handen bewegen onder de kapmantel, en dan wel heel erg dicht bij zijn penor.
    Ik dacht dit ga je toch niet menen hè! Gaat dit mijn eerste smeerlap zijn? DEZE MAN? Ik verdien toch meer dan... dit?

    Goed, ik ben klaar met zijn nu niet smerige haren te wassen. En ga zijn haren knippen.
    Tijdens het knippen begint deze man toch een partijtje te kreunen, niet normaal meer.
    Andere klanten dachten ook van "wtf is dit voor een toko geworden?"
    Dus ik maak het snel af, niet echt netjes, dat weet ik.
    Ik haal de kapmantel van hem af, wat denk je? Die gast heeft gewoon een harde penor! Gadverdamme!
    Gooi hem snel de zaak uit. Voordat hij de deur uitstapt draait hij om en zegt hij "je had mij bijna" gevolgd door een knipoogje.

    Fucking Helmond, het kan ook nooit normaal.

    Wel dom genoeg geweest om hem niet te laten betalen dus ja dat verpest mijn dag.


    :roflol:
     
    Vandaag naar kapper geweest.
    IMG_20200228_182747.jpg

    Kapper heeft niet eens z'n werk afgemaakt.
    Gelukkig niet betaald.
     
    Wie is Len A. Drahrepus? Thuggish? En waarom die slotjes .
     
    Back
    Naar boven