ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Staat hij er nog?Neefje die mij wakker belt of ik hem van het station af kan halen .. laat me slapen hond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat hij er nog?Neefje die mij wakker belt of ik hem van het station af kan halen .. laat me slapen hond
Vermaak je je een beetje alleen ?
Hahahah deze comment heeft m'n dag gemaakt

Wat een eikel.Blijkbaar is niet kunnen meehelpen aan een verhuis omdat je overdag werkt een reden om een bom te leggen onder een hele vriendengroep, omdat je wel al iemand anders geholpen hebt.
fok em , wie gaat nou vrij nemen om alsnog te gaan werken ( verhuizen)Blijkbaar is niet kunnen meehelpen aan een verhuis omdat je overdag werkt een reden om een bom te leggen onder een hele vriendengroep, omdat je wel al iemand anders geholpen hebt.
De ene wordt je voor betaald en de ander is blijkbaar geen echte vriendfok em , wie gaat nou vrij nemen om alsnog te gaan werken ( verhuizen)
Vertel,?Blijkbaar is niet kunnen meehelpen aan een verhuis omdat je overdag werkt een reden om een bom te leggen onder een hele vriendengroep, omdat je wel al iemand anders geholpen hebt.
tja vrienden gebruiken graag chantage om diensten gratis los te krijgenDe ene wordt je voor betaald en de ander is blijkbaar geen echte vriend

Daar zijn vrienden voor.tja vrienden gebruiken graag chantage om diensten gratis los te krijgen![]()
Om te chanteren?
Daar niet waar.
Goede vriend.Blijkbaar is niet kunnen meehelpen aan een verhuis omdat je overdag werkt een reden om een bom te leggen onder een hele vriendengroep, omdat je wel al iemand anders geholpen hebt.

In de moderator groeps app is het ook niet mis.@Kakelkipje die 2328 berichten per dag moet lezen in de dbb dames groepsapp.
Mag ik mijn vriendin terug @mitsymo @HillR @ProudPizza @ScumbagAnnie etc![]()
Die is er al, maar jij zit er niet in. Trek je conclusies maar.
NEE! Ze is nu van ons!@Kakelkipje die 2328 berichten per dag moet lezen in de dbb dames groepsapp.
Mag ik mijn vriendin terug @mitsymo @HillR @ProudPizza @ScumbagAnnie etc![]()

Verkopen ze daar anabolen?Die is er al, maar jij zit er niet in. Trek je conclusies maar.