Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.324
  • #121.326
Die is er al, maar jij zit er niet in. Trek je conclusies maar.
giphy-2.gif

• #121.332
:roflol:

• #121.333
denk je goedkoop te tanken. gooi je de dure variant benzine erin. doei 30 cent per liter.

• #121.334

Weinig extra over te zeggen. Ik kan een maat niet helpen tijdens een dringende verhuis(lees: hij is veel te laat begonnen met naar iets anders te zoeken) omdat ik letterlijk moet werken.
Nu dreigt hij dat "als het zo zit, ik niet meer moet denken dat ik nog welkom zal zijn op een gamenight(op een iets minder beleefde manier)" en heeft hij mij geblokkeerd. Andere maat zegt dat ik hem wat moet laten afkoelen.

• #121.335
Weinig extra over te zeggen. Ik kan een maat niet helpen tijdens een dringende verhuis(lees: hij is veel te laat begonnen met naar iets anders te zoeken) omdat ik letterlijk moet werken.
Nu dreigt hij dat "als het zo zit, ik niet meer moet denken dat ik nog welkom zal zijn op een gamenight(op een iets minder beleefde manier)" en heeft hij mij geblokkeerd. Andere maat zegt dat ik hem wat moet laten afkoelen.
Kun je ook figuurlijk moeten werken?

• #121.336

Wat een b*ch.

• #121.337
Niet meer langs mogen komen op een spelletjesavond. :eek:

• #121.338
Laten afkoelen is idd het beste, wijze andere maat van je, definitie van vriendschap kan voor iedereen anders zijn, voor mij is het simpel, gaat er niet om wat een ander voor je doet maar om wat een ander jou nooit aan zou doen, zo herken je een vriend.

• #121.339
Simpel....gewoon een groepje mensen zoeken om enkel mee te gamen. Die komen normaal gezien niet af met komen helpen verhuizen :)

• #121.340
Niet meer langs mogen komen op een spelletjesavond. :eek:
Onvriendelijk geweest tegen je partner? Daar heb ik alle begrip voor. Mijn vriendin weet altijd het slechtste bij mij naar boven te halen tijdens een spelletje. Alsof ze er bewust op gebrand is om mij op alle mogelijke manieren dwars te zitten. Heel vervelend.

Terug
Naar boven