Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.341
Weinig extra over te zeggen. Ik kan een maat niet helpen tijdens een dringende verhuis(lees: hij is veel te laat begonnen met naar iets anders te zoeken) omdat ik letterlijk moet werken.
Nu dreigt hij dat "als het zo zit, ik niet meer moet denken dat ik nog welkom zal zijn op een gamenight(op een iets minder beleefde manier)" en heeft hij mij geblokkeerd. Andere maat zegt dat ik hem wat moet laten afkoelen.
Lel die kon van mij doodvallen

• #121.343
Geen oog dicht gedaan vannacht. Dus 5:00 op en maar ontbijten. Stoot mijn scheen knetterhard tegen de punt van het bed :mad: meteen in de keuken waslap erop voor bloeden en meteen coldpack gepakt om te koelen. In ene giga duizelig en misselijk met gevoel van overgeven en hoppa op de keukenvloer beland. Na kwartiertje liggen (koud en hard... ) weer opgekrabbeld en kotsmisselijk ontbijt erbij gepakt en weggestouwd. Mezelf terug naar bed gesleept met een knalpaars onderbeen. Na een tijdje proberen eruit te komen maar opstaan gaat effe niet... :( zo nog maar een keer proberen...

Gaat lekker zo.. alles komt in 3 en zeggen ze.. eerst foon stuk, toen buts in voorruit van de auto... dacht dat nummer 3 wel uit zou blijven :rolleyes:

• #121.344
wie in de app wilt stuur mij je nummer per pm en dan add ik je

• #121.351
Weinig extra over te zeggen. Ik kan een maat niet helpen tijdens een dringende verhuis(lees: hij is veel te laat begonnen met naar iets anders te zoeken) omdat ik letterlijk moet werken.
Nu dreigt hij dat "als het zo zit, ik niet meer moet denken dat ik nog welkom zal zijn op een gamenight(op een iets minder beleefde manier)" en heeft hij mij geblokkeerd. Andere maat zegt dat ik hem wat moet laten afkoelen.
Wacht jij werkt? Als wat(

• #121.357
Wacht jij werkt? Als wat?

• #121.360
ik wil niet al te lullig doen maar sinds wanneer denken dikke zeugen in de gym dat ze automatisch een fitchick zijn
wanneer ze zo'n Nebbia legging en sport bra dragen ,zelfs de " kijk niet naar mij lelijke hond "attitude hebben ze al overgenomen :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven