MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waarvoor is die test? hier ff gegevens:

ping 22ms download speed 17.06 mbps upload speed 1.31 mbps.

bedankt man, ga zo mijn theater mode af zetten.

waarvoor is die test? hier ff gegevens:

ping 22ms download speed 17.06 mbps upload speed 1.31 mbps.

bedankt man, ga zo mijn theater mode af zetten.

ping heeft te maken met je connectie naar de host of server. met 22 hoor je wel een redelijke connectie te hebben

maar mijn ps3 is verder van de router verwijderd dan mijn laptop. of heeft dat met de signaal sterkte te maken en niks met snelheid?

Expres mw3 niet gekocht, same voor bf. Ga alleen skyrim halen want ik vind elder scrolls echt geniaal! Maar wilde niet 3 games tussen mijn trainingen in laten staan.

Dat ding achter in je keel.. zwaar opgezwollen door de drank denk ik :P

Nu pas klaar met werken voor deze week (7 dagen gewerkt deze week), en morgen dan gewoon weer een hele week werken, al dan wel maar 5 dagen. Ik ben kapot...

Expres mw3 niet gekocht, same voor bf. Ga alleen skyrim halen want ik vind elder scrolls echt geniaal! Maar wilde niet 3 games tussen mijn trainingen in laten staan.
zozo, expres nog wel.

nu moet ik bekenen dat mw3 ook niet tha shit is ofzo. maps zijn een beetje een tegenvaller, de gameplay zelf dan weer niet. veel variatie qua wapens, kill streaks ect. hoop dat er iets wordt gedaan aan de lagg's dan is het spel imo volwaardig.

Het is zo achterlijk koud.... fuarkkkk. Gisterenavond ook al brrrrr, in me trainingsbroek stukje gelopen en toen ik aankwam zaten me ballen in me buik te kamperen. Zo vertiefd koud.

hehehehehe vandaag was het 35 graden hier, heerlijk... Ik zie er weer als een lobster uit en morgen weer naar 't strand :mad: Maar ben jij srs 2 KG spiermassa aangekomen in 2 weken? Of heb jij je bf niet/verkeerd berekend

hehehehehe vandaag was het 35 graden hier, heerlijk... Ik zie er weer als een lobster uit en morgen weer naar 't strand :mad: Maar ben jij srs 2 KG spiermassa aangekomen in 2 weken? Of heb jij je bf niet/verkeerd berekend
Nee waar haal jij die informatie vandaan dan?

Ik zeg dat ik nu op 86,5kg zit op een nuchtere maag. Daar zal heus wel wat vet bij zitten maar zie er veel droger uit. Ik gebruik nu alleen nog maar crea / beta-alanine en af en toe een pre-workout. Maar zat al tijdje boven de 85, toen ik zo ziek was was ik echt veel kwijt, maar zit er nu weer aan. (voornamelijk vocht).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jongen van 19 met meisje van 15... = illegaal
jongen van 21 met meisje van 17....

waar gaat dat heen joh.

wat een hersenloze mensen bij uitzendbureau's, vraagt een mature, wat kom je hier doen...had eigenlijk moeten zeggen; ja ik vind het zon mooi gebouw, ik denk ik kijk ff binnen

Schijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......

Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................
Damn i'm down :p kan je geen contact opnemen met de bank? er moet toch wel iets op te vinden zijn? anders ken je hem in de tussentijd vinden ;)

Schijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......

Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................

echt zuur, ben je voorlopig nog niet van af.

Maat van me heeft dat ook gehad, toen hij jong was heeft zijn pa bedrijf en alles opgestart, flink lopen frauderen om te verdienen, zooi ging uiteindelijk failliet, pa ging pleitos en zoonlief mag sindsdien opdraaien voor 50.000 euro schuld ofzo.

Wordt je lekker door je pa voor je halve leven verknalt... echt zuur.

banken zijn dan bikkelhard, je kunt wel een betalingsregeling krijgen vaak na wat overleg, maar betalen moet je...

echt zuur, ben je voorlopig nog niet van af.

Maat van me heeft dat ook gehad, toen hij jong was heeft zijn pa bedrijf en alles opgestart, flink lopen frauderen om te verdienen, zooi ging uiteindelijk failliet, pa ging pleitos en zoonlief mag sindsdien opdraaien voor 50.000 euro schuld ofzo.

Wordt je lekker door je pa voor je halve leven verknalt... echt zuur.

banken zijn dan bikkelhard, je kunt wel een betalingsregeling krijgen vaak na wat overleg, maar betalen moet je...

Dan ben je een snul, srs. Als ik ooit gelapt wordt dan zorg ik dat ik kan aantonen dat ik van niks weet ;) En anders betaal ik nog geen hol. Is zoals boetes, hoe vaak ik mensen al heb weten betalen voor boetes waar je je uitgeluld kan krijgen (srs).

Terug
Naar boven