Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarvoor is die test? hier ff gegevens:
ping 22ms download speed 17.06 mbps upload speed 1.31 mbps.
bedankt man, ga zo mijn theater mode af zetten.
hahzozo, expres nog wel.Expres mw3 niet gekocht, same voor bf. Ga alleen skyrim halen want ik vind elder scrolls echt geniaal! Maar wilde niet 3 games tussen mijn trainingen in laten staan.
Dat ding achter in je keel.. zwaar opgezwollen door de drank denk ik![]()
Als je je te hard in je keeltje laat stoten kan er wat zwelling ontstaan. Volgende keer wat rustiger doen.
Het is zo achterlijk koud.... fuarkkkk. Gisterenavond ook al brrrrr, in me trainingsbroek stukje gelopen en toen ik aankwam zaten me ballen in me buik te kamperen. Zo vertiefd koud.
Maar ben jij srs 2 KG spiermassa aangekomen in 2 weken? Of heb jij je bf niet/verkeerd berekendNee waar haal jij die informatie vandaan dan?hehehehehe vandaag was het 35 graden hier, heerlijk... Ik zie er weer als een lobster uit en morgen weer naar 't strandMaar ben jij srs 2 KG spiermassa aangekomen in 2 weken? Of heb jij je bf niet/verkeerd berekend
jongen van 19 met meisje van 15... = illegaal
jongen van 21 met meisje van 17....
waar gaat dat heen joh.
jongen van 19 met meisje van 15... = illegaal
jongen van 21 met meisje van 17....
waar gaat dat heen joh.
Damn i'm downSchijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......
Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................
kan je geen contact opnemen met de bank? er moet toch wel iets op te vinden zijn? anders ken je hem in de tussentijd vinden 
Schijnt dat mijn vader toen ik 2 was allemaal schulden op mijn rekening heeft gemaakt en nooit heeft afgelost, nu kan ik geen lening krijgen of later een hypotheek aanvragen......
Wie heeft er zin om die man mee op te zoeken en de goot in te rammen........................
echt zuur, ben je voorlopig nog niet van af.
Maat van me heeft dat ook gehad, toen hij jong was heeft zijn pa bedrijf en alles opgestart, flink lopen frauderen om te verdienen, zooi ging uiteindelijk failliet, pa ging pleitos en zoonlief mag sindsdien opdraaien voor 50.000 euro schuld ofzo.
Wordt je lekker door je pa voor je halve leven verknalt... echt zuur.
banken zijn dan bikkelhard, je kunt wel een betalingsregeling krijgen vaak na wat overleg, maar betalen moet je...
En anders betaal ik nog geen hol. Is zoals boetes, hoe vaak ik mensen al heb weten betalen voor boetes waar je je uitgeluld kan krijgen (srs).