- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een cut Bert?M'n fiets is naar de klote. Een aantal keer omver gewaaid, slag in het wiel, paar spaken er uit (en ik ben te dik en zwaar). Ik was zo eigenwijs om door te blijven trappen en te lui om weer naar de fietsenmaker te gaan. Hele wiel uit z'n voegen getrapt. Dan maar de wielrenfiets.
dat dit trending is op YouTube verpest m’n dag
mijn naam krijgt een slecht imago
inb4 dat heeft het al heueheuahuaha

Medio april ga ik die hard cutten tot 5% BF.
Wow, dat is wel echt laag. Waar zit je nu?
letterlijk alleen vandaag gekeken naar de livestream van NK junioren om @ProudPizza te supporten met haar wedstrijd

go bertje go , ik vreet wel voor beiden

Why Burt waarom?
M'n fiets is naar de klote. Een aantal keer omver gewaaid, slag in het wiel, paar spaken er uit (en ik ben te dik en zwaar). Ik was zo eigenwijs om door te blijven trappen en te lui om weer naar de fietsenmaker te gaan. Hele wiel uit z'n voegen getrapt. Dan maar de wielrenfiets.

1) Om serieus de contest mee te doen
Leer het maar vast voor als je de kleine naar school moet brengen.

Hij is zo een beta die achteraan de tandem moet zitten met zijn vriendin.Leer het maar vast voor als je de kleine naar school moet brengen.![]()
Hij is zo een beta die achteraan de tandem moet zitten met zijn vriendin.
Oo oké maar hoezo 5%1) Om serieus de contest mee te doen
2) Om te zien wat ik dan overhoud zodat ik weet of het reëel is om volgend jaar het podium op te gaan.
. Is dat een magisch bodybuild getalletje?Dan pas vinden de andere mannen je geil genoeg om in string, geschoren, Ingeoliede en gebruind je spiertjes te flexen.Oo oké maar hoezo 5%. Is dat een magisch bodybuild getalletje?
Welke show wil je mee doen als je het podium opgaat dan?