Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.401
M'n fiets is naar de klote. Een aantal keer omver gewaaid, slag in het wiel, paar spaken er uit (en ik ben te dik en zwaar). Ik was zo eigenwijs om door te blijven trappen en te lui om weer naar de fietsenmaker te gaan. Hele wiel uit z'n voegen getrapt. Dan maar de wielrenfiets.

• #121.402
M'n fiets is naar de klote. Een aantal keer omver gewaaid, slag in het wiel, paar spaken er uit (en ik ben te dik en zwaar). Ik was zo eigenwijs om door te blijven trappen en te lui om weer naar de fietsenmaker te gaan. Hele wiel uit z'n voegen getrapt. Dan maar de wielrenfiets.
Tijd voor een cut Bert?

• #121.403
  • #121.409

ikke niet eens hebben fiets

• #121.412
tenor-1.gif

• #121.413
[SParks79, post: 10414498, member: 167496"]
Wow, dat is wel echt laag. Waar zit je nu?
[/QUOTE]
Geen idee, procentje of 14 zal het zeker zijn. Oogt wel meer op de buik, maar dat heb ik al gauw in de bulk.
1) Om serieus de contest mee te doen
2) Om te zien wat ik dan overhoud zodat ik weet of het reëel is om volgend jaar het podium op te gaan.

• #121.419
1) Om serieus de contest mee te doen
2) Om te zien wat ik dan overhoud zodat ik weet of het reëel is om volgend jaar het podium op te gaan.
Oo oké maar hoezo 5% :p. Is dat een magisch bodybuild getalletje?

Welke show wil je mee doen als je het podium opgaat dan?

• #121.420
Oo oké maar hoezo 5% :p. Is dat een magisch bodybuild getalletje?

Welke show wil je mee doen als je het podium opgaat dan?
Dan pas vinden de andere mannen je geil genoeg om in string, geschoren, Ingeoliede en gebruind je spiertjes te flexen.

Terug
Naar boven