MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.361
ik wil niet al te lullig doen maar sinds wanneer denken dikken zeugen in de gym dat ze automatisch een fitchick zijn
wanneer ze zo'n Nebbia legging en sport bra dragen ,zelfs de " kijk niet naar mij lelijke hond "attitude hebben ze al overgenomen :roflol:
Je bent gewoon echt lelijk, sorry bro.

• #121.369
ik wil niet al te lullig doen maar sinds wanneer denken dikken zeugen in de gym dat ze automatisch een fitchick zijn
wanneer ze zo'n Nebbia legging en sport bra dragen ,zelfs de " kijk niet naar mij lelijke hond "attitude hebben ze al overgenomen :roflol:
in mijn tijd kon je nog wel eens een dikkertje scoren in de gym door te zeggen zo je gaat vooruit , ook al afgelopen dus

• #121.375

Dat is net als een lelijk Wijf van 20 met een kind, denkt ook dat ze een milf is :(

• #121.377
Of van die kerels die met een compleet zweetpak aanlopen...
Ik heb het dan niet over ripped kerels die voor een fotoshoot gaan, maar over kerels die net hun gym-abbo hebben, en denken dat alle gains in een whey-shake zit. Erger nog, denken dat een shake equals to roids.

Terug
Naar boven