MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.441
that sucks...

sterkte vandaag.

• #121.443
Afgelopen weekend zijn twee van mijn drie nijnen plotseling doodgegaan en vandaag moet ik afscheid van ze gaan nemen.
image (1).png

Alleen Spoetnik (links) heeft het overleefd. Hopelijk gaat ze het de komende dagen goed doen. :(

Ik duim voor je, zo sneu.... Sterkte vandaag!

• #121.448
that sucks...

sterkte vandaag.
Dankje :(

Wat heeft spoetnik wat die andere 2 niet hebben :dunno:
Ik weet het niet. Ik hoop heel erg dat het geen virus is of dat Spoetje iig niet besmet is...
De gene die "een kloppend hart" post krijgt van mij een ban.

Sterkte Annie.
Agreed. Thanks @Stunna
:fire:

• #121.450
Het is middag, en het gevoel in mijn pink is al weg.
Dat belooft voor de rest van de dag :eyes:.

• #121.451
zwaar kut Annie konijnen hebben vaak hun eigen karakter wat je al snel gaat missen
:( Ja, is echt zo.
Sultan maakte altijd van die schattige knor-geluidjes en Snorrie was echt de liefste lieverd die er was.
Ik vind het onwijs naar en besef het eigenlijk nog altijd niet goed. Telkens als ik naar buiten kijk, schrik ik van het lege hok.

Spoetnik heb ik nu naar binnen gehaald in de hoop dat het virus (als dat het was) niet overslaat op haar.

• #121.452
:( Ja, is echt zo.
Sultan maakte altijd van die schattige knor-geluidjes en Snorrie was echt de liefste lieverd die er was.
Ik vind het onwijs naar en besef het eigenlijk nog altijd niet goed. Telkens als ik naar buiten kijk, schrik ik van het lege hok.

Spoetnik heb ik nu naar binnen gehaald in de hoop dat het virus (als dat het was) niet overslaat op haar.
is idd afwachten , laten we posistief zijn en ervan uitgaan dat hij/zij een beter imuun systeem heeft

• #121.453
what can I say :( dan maar een knuffel :aai:

• #121.454
Misschien moet je eens naar de dierenarts gaan met Spoenik? :thinking:

• #121.455
Konijntjes zijn lief.

• #121.458
Gelukkig :angstig:

Je zal maar aangevallen worden door 15 konijnen tijdens een boswandeling.
ik liep een keer op de lsd door het bos en liep vol in een ambush van witte konijnen uiteindelijk zijn we in vrede"s onderhandelingen terecht gekomen en heeft het mij een krat aan waspenen gekost ......dem rabits drive a hard bargain

• #121.460
Ik lig nu in ziekenhuis met infuus aan mn arm, voor mn knie :) wel lekkere bedden

Bijlagen

• 7BC1695C-779C-4410-9D8A-BFDCBC1E929D.jpeg
    7BC1695C-779C-4410-9D8A-BFDCBC1E929D.jpeg
    124,7 KB · Weergaven: 128
Terug
Naar boven