- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft spoetnik wat die andere 2 niet hebben

Afgelopen weekend zijn twee van mijn drie nijnen plotseling doodgegaan en vandaag moet ik afscheid van ze gaan nemen.
![]()
Alleen Spoetnik (links) heeft het overleefd. Hopelijk gaat ze het de komende dagen goed doen.![]()

ik dacht het. Volgens mij ben jij nog aardig bijgetrokken. Je lijkt me stiekem een aardige gast, zeg maar onder de grote bek.![]()
Afgelopen weekend zijn twee van mijn drie nijnen plotseling doodgegaan en vandaag moet ik afscheid van ze gaan nemen.
![]()
Alleen Spoetnik (links) heeft het overleefd. Hopelijk gaat ze het de komende dagen goed doen.![]()
Dankje

Ik weet het niet. Ik hoop heel erg dat het geen virus is of dat Spoetje iig niet besmet is...
Agreed. Thanks @StunnaDe gene die "een kloppend hart" post krijgt van mij een ban.
Sterkte Annie.

Thanks

zwaar kut Annie konijnen hebben vaak hun eigen karakter wat je al snel gaat missenDankje
Ik weet het niet. Ik hoop heel erg dat het geen virus is of dat Spoetje iig niet besmet is...
Agreed. Thanks @Stunna
Thanks![]()
zwaar kut Annie konijnen hebben vaak hun eigen karakter wat je al snel gaat missen
Ja, is echt zo.is idd afwachten , laten we posistief zijn en ervan uitgaan dat hij/zij een beter imuun systeem heeftJa, is echt zo.
Sultan maakte altijd van die schattige knor-geluidjes en Snorrie was echt de liefste lieverd die er was.
Ik vind het onwijs naar en besef het eigenlijk nog altijd niet goed. Telkens als ik naar buiten kijk, schrik ik van het lege hok.
Spoetnik heb ik nu naar binnen gehaald in de hoop dat het virus (als dat het was) niet overslaat op haar.
Ja, vandaag even kijken wat ze zeggen...Misschien moet je eens naar de dierenarts gaan met Spoenik?![]()

Gelukkig

ik liep een keer op de lsd door het bos en liep vol in een ambush van witte konijnen uiteindelijk zijn we in vrede"s onderhandelingen terecht gekomen en heeft het mij een krat aan waspenen gekost ......dem rabits drive a hard bargainGelukkig
Je zal maar aangevallen worden door 15 konijnen tijdens een boswandeling.