MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.422
Een groepswerk alleen moeten maken. Echt tof :)

• #121.427
Ik las vandaag nog ergens op dbb: "geniet van je studententijd".
Die heeft dus nooit naar school geweest :)

Ja nou nee. Als ik ergens blij om ben, is het wel dat ik niet meer met simpele zielen in een hok hoef te zitten, waar je onderwerpen toegeworpen krijgt die je totaal niet boeien en je toetsen moet maken om het toetsen maken :roflol: .

• #121.429
Oo oké maar hoezo 5% :p. Is dat een magisch bodybuild getalletje?

Welke show wil je mee doen als je het podium opgaat dan?
Is meer een richtlijn, maar vorige wedstrijd zat er wel onder en 5 is wel de max wat ik wil staan als ik shredded wil zijn.

• #121.430
  • #121.431
  • #121.432
Ja nou nee. Als ik ergens blij om ben, is het wel dat ik niet meer met simpele zielen in een hok hoef te zitten, waar je onderwerpen toegeworpen krijgt die je totaal niet boeien en je toetsen moet maken om het toetsen maken :roflol: .
Als er iets niet lijkt op hoe het later in de praktijk gaat is het wel 'groepsprojecten' in het hoger onderwijs, of tentamens op de universiteit.

In het bedrijfsleven beoordeel je elkaar niet en wordt goed werk meestal wel beloond en een tentamen is vooral reproduceren van kennis of toepassen van een paar regeltjes, met werken zijn de regeltjes vaak helemaal niet bekend, of netniet van toepassing, of zijn er honderd complicerende factoren.

• #121.440
Afgelopen weekend zijn twee van mijn drie nijnen plotseling doodgegaan en vandaag moet ik afscheid van ze gaan nemen.
image (1).png

Alleen Spoetnik (links) heeft het overleefd. Hopelijk gaat ze het de komende dagen goed doen. :(

Terug
Naar boven