ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
OkeDan pas vinden de andere mannen je geil genoeg om in string, geschoren, Ingeoliede en gebruind je spiertjes te flexen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OkeDan pas vinden de andere mannen je geil genoeg om in string, geschoren, Ingeoliede en gebruind je spiertjes te flexen.

Dat krijg je als je anti sociaal bent
Ik had gewoon iemand in m'n groep hoor.
Ik las vandaag nog ergens op dbb: "geniet van je studententijd".

Ik las vandaag nog ergens op dbb: "geniet van je studententijd".
Die heeft dus nooit naar school geweest![]()
.Sorry ik dacht dat ik op iemand anders reageerde

Is meer een richtlijn, maar vorige wedstrijd zat er wel onder en 5 is wel de max wat ik wil staan als ik shredded wil zijn.Oo oké maar hoezo 5%. Is dat een magisch bodybuild getalletje?
Welke show wil je mee doen als je het podium opgaat dan?
Jij bent nog helemaal geen student.Ik las vandaag nog ergens op dbb: "geniet van je studententijd".
Die is dus nooit naar school geweest![]()
Jij ging vroeger lopend naar school en op de fiets terug?Ik kan fietsen lul, maar fietsen is voor tattas en junkies.

Als er iets niet lijkt op hoe het later in de praktijk gaat is het wel 'groepsprojecten' in het hoger onderwijs, of tentamens op de universiteit.Ja nou nee. Als ik ergens blij om ben, is het wel dat ik niet meer met simpele zielen in een hok hoef te zitten, waar je onderwerpen toegeworpen krijgt die je totaal niet boeien en je toetsen moet maken om het toetsen maken.
Met het busje naar de ZMOKJij ging vroeger lopend naar school en op de fiets terug?
O nee, je bent nooit naar school geweest. ,

Nee, er was altijd wel een moeder zo lief om kleine @Camelus thuis af te zetten.Jij ging vroeger lopend naar school en op de fiets terug?
Zat hij niet op dezelfde debielo school als jij dan?Jij ging vroeger lopend naar school en op de fiets terug?
Zat hij niet op dezelfde debielo school als jij dan?
2 man noem ik geen groep

ik dacht het. Volgens mij ben jij nog aardig bijgetrokken. Je lijkt me stiekem een aardige gast, zeg maar onder de grote bek.