- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
beterschap broIk lig nu in ziekenhuis met infuus aan mn arm, voor mn kniewel lekkere bedden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beterschap broIk lig nu in ziekenhuis met infuus aan mn arm, voor mn kniewel lekkere bedden
...geloof er niks...oh ja joh?ik liep een keer op de lsd door het bos en liep vol in een ambush van witte konijnen uiteindelijk zijn we in vrede"s onderhandelingen terecht gekomen en heeft het mij een krat aan waspenen gekost ......dem rabits drive a hard bargain
in het bos zijn de wilde dierenin die tijd was ik ook een wild dier , er is een veldslag aan voor af gegaan...geloof er niks...oh ja joh?in het bos zijn de wilde dieren

In die tijd? Nog geen maand geleden zat je nog aan de LSD, maar ik bemoei niet.in die tijd was ik ook een wild dier , er is een veldslag aan voor af gegaan![]()
het zit nog steeds in je

Knie operatie?Ik lig nu in ziekenhuis met infuus aan mn arm, voor mn kniewel lekkere bedden
In die tijd? Nog geen maand geleden zat je nog aan de LSD, maar ik bemoei niet.

Geef ze een ban, dan ben je een man!!Ik begin moe te worden van mensen die zeuren over het gezeur over corona, wat een gezeur.

heet dat in België niet gezever ?Ik begin moe te worden van mensen die zeuren over het gezeur over corona, wat een gezeur.
Nog updates ivm corona? Het is nogal wat.
Zeuren is eerder zagen.