- Waardering
- 10.923
- Lengte
- 1m75
Rij liever in Duitsland
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rij liever in Duitsland
Hoeft niet mijn meid heeft al een range roverHou het maar bij een tomos bruur ..
10 fouten teveel .. hoe heet die turk ook alweer met " rijbewijs gekocht "
kun je mooi nog doorsparen voor je merkedesh met 20 inch sloffen en chromen raamomlijsting
Mijn vriend een tijd geleden tickets cadeau gedaan voor een comedyshow op zijn verjaardag binnen twee weken.
Net het nieuws gekregen dat het niet doorgaat.
Er zijn nog altijd meer mensen met griep én er gaan er ook nog altijd meer dood aan griep.
Stomme massa hysterie.
Het is geen massahysterie .Mijn vriend een tijd geleden tickets cadeau gedaan voor een comedyshow op zijn verjaardag binnen twee weken.
Er zijn nog altijd meer mensen met griep én er gaan er ook nog altijd meer dood aan griep.
Stomme massa hysterie.
Groot gelijk!!!!! Ik wil het corunia virus niet oplopen omdat onverantwoorden persé naar een kutcomedy sjoow willen!!!!!!Mijn vriend een tijd geleden tickets cadeau gedaan voor een comedyshow op zijn verjaardag binnen twee weken.
Stomme massa hysterie.

Is toch maar een griepje.De Duitse bondskanselier Merkel verwacht dat 70 procent van de bevolking besmet zal raken met het coronavirus. Brabant zit in (lichte) quarantaine, maar de rest van Nederland draait gewoon door. De kritiek op de Nederlandse aanpak wordt steeds groter.
Dat zijn 56 miljoen besmette Duitsers. Kans op sterfte na besmetting: tussen de 0,5 en 3 procent. Als dat klopt vallen er tussen de 280.000 en 1.680.000 dodelijke Corona-slachtoffers in Duitsland.
bron Elsevier en Roelof Bouwman
. Ok ja, het kan erger worden dan de seizoensgriep.
.
.Ik ben oud en ziekelijk. Voor mij ist niet zomaar een griepje.
Een griep met grootheidswaanzin. Ok ja, het kan erger worden dan de seizoensgriep.
Maar om ons nu allemaal te gaan opsluiten en vanalles te verbieden, beetje overdreven imo.
Natuurlijke selectie, I guess.
Benzine bij ons was deze ochtend 1,37 voor Super 98.
En de S2000 is nog niet weer ingeschreven, dat verpest mijn dag nu ook nog.
Een griep met grootheidswaanzin. Ok ja, het kan erger worden dan de seizoensgriep.
Maar om ons nu allemaal te gaan opsluiten en vanalles te verbieden, beetje overdreven imo.
Probleem is dat ons lichaam deze virus nog niet kent, en een seizoensgriep wel, dat is het enige grote verschilEen griep met grootheidswaanzin. Ok ja, het kan erger worden dan de seizoensgriep.
tot je in die doelgroep valt. Dan denk je er mss anders over.
Probleem is dat ons lichaam deze virus nog niet kent, en een seizoensgriep wel, dat is het enige grote verschil
Mensen die sterven zijn hoofdzakelijk 80+ en mannelijk.
Kans is dus klein. Is het toch zo, dan ga ik het niet meer weten achteraf hoor.
Dat zou pijnlijk zijn, en me veel verdriet doen.
Toch vind ik nog steeds dat je daarvoor niet moet stoppen met leven...
Griep verandert elk jaar, en ook het vaccin werkt nooit met 100% zekerheid. Je lichaam kent het dus ook (nog) niet.
Hét grote verschil is dat je Corona meerdere malen kunt krijgen en dus niet immuun wordt.
Ook zijn er al meerdere varianten intussen, het ontwikkelt zich enorm snel.