Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.541
Of t

Wil wel eens zien of je er nog zo luchtig over doet als de risico groep vrouwelijk en uw leeftijd is.

Even niet naar een comedy show kunnen of even wat andere dingen laten is stoppen met leven?

Nee, maar het gaat ook over meer dan dat natuurlijk.
Het zijn niet enkel die dingen die afgelast worden, je wordt ook gek gemaakt door de media.
Mensen houden kinderen thuis van school, ondanks dat er geen bekende gevallen zijn.
Ze durven amper nog naar hun werk, gaan als gekken eten inslaan alsof de apocalyps op komst is,...

In Italië is het leven bijvoorbeeld wel al helemaal stil gevallen, wat voor de economie ook niet bepaald goed is.
Enfin, het is een eindeloze discussie die ik niet ga voeren ;).

• #121.542
Of t

Wil wel eens zien of je er nog zo luchtig over doet als de risico groep vrouwelijk en uw leeftijd is.

Even niet naar een comedy show kunnen of even wat andere dingen laten is stoppen met leven?
Ik vind als de tijd rijp is dan gade corona of niet. Ik vind dan ook dat je gwn door moet leven je krijgt het of je krijgt het niet niemand zal het weten. Dat ik mezelf in mijn leven moet gaan beperken en mezelf moet gaan opsluiten om niet ziek te worden zit er hier zeker niet in. Dan maar dood maar wel een goed leven gehad.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #121.543
Nee, maar het gaat ook over meer dan dat natuurlijk.
Het zijn niet enkel die dingen die afgelast worden, je wordt ook gek gemaakt door de media.
Mensen houden kinderen thuis van school, ondanks dat er geen bekende gevallen zijn.
Ze durven amper nog naar hun werk, gaan als gekken eten inslaan alsof de apocalyps op komst is,...

In Italië is het leven bijvoorbeeld wel al helemaal stil gevallen, wat voor de economie ook niet bepaald goed is.
Enfin, het is een eindeloze discussie die ik niet ga voeren ;).
Mensen die nu aan het hamsteren gaan zijn mong*len. Je moet alles al in huis hebben voor er stront aan de knikker is :)

• #121.544
Maatregelen nemen is toch niet meteen stoppen met een leven. Het is maar een show...

• #121.545
Maatregelen nemen is toch niet meteen stoppen met een leven. Het is maar een show...
Er worden wel meer dingen afgelast dan alleen een comedy show. Zwz gwn schijt neem je het risico om te gaan word je ziek eigen schuld maar om alles af te lassen...

• #121.546
Re-post zie ik :roflol: Tja, er valt momenteel weinig te zeggen over de ernst van het virus. Beter zijn we te voorzichtig dan achteraf spijt hebben.

• #121.552
Jawel maar als je zelf gezond bent kende toch gwn naar een evenement ofniet dan ? Als je ziek terug komt en bent aangestoken door IEMAND ANDERS ligt het probleem eerder bij die persoon dan bij jezelf.

ja godver zo ver was ik ook nog wel :roflol:

• #121.557
wederom een slechte nachtrust, ditmaal omdat 2 pipo's om 02:00 een ramkraak onder mijn apartment besloten uit te voeren, daar zit namelijk een telefoonzaak..

luide knal, glasgerinkel, 5 politiewagens en vervolgens de eigenaar die noodgedwongen om 03:00 de hele boel moest opruimen, wekker stond op 06:15 :o

• #121.558
Mensen die sterven zijn hoofdzakelijk 80+ en mannelijk.
Kans is dus klein. Is het toch zo, dan ga ik het niet meer weten achteraf hoor.

Dat zou pijnlijk zijn, en me veel verdriet doen.
Toch vind ik nog steeds dat je daarvoor niet moet stoppen met leven...

Griep verandert elk jaar, en ook het vaccin werkt nooit met 100% zekerheid. Je lichaam kent het dus ook (nog) niet.
Hét grote verschil is dat je Corona meerdere malen kunt krijgen en dus niet immuun wordt.
Ook zijn er al meerdere varianten intussen, het ontwikkelt zich enorm snel.
Precies! Ik behoor tot de risico groep, maar ik ga liever wat leuks doen dan thuis chagrijnig zitten wachten tot ik het toch wel krijg.

• #121.560
Deze was voor gisteren.
Er was een ongeval gebeurd en de hulpdiensten waren onderweg naar het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Ik hield de ingang vrij, kwam er een expressdienst aandraven.
De man vriendelijk verzocht te wachten en uit de kant te gaan want er is een ambulance op weg naar hier.
Zegt die doodleuk: ja maar ik moet maar vier pakjes afgeven.

Uhm meneer: toch vraag ik u hier te blijven met uw voertuig. En de ingang niet te versperren.

Heeft die nog het lef om te zeggen: ik heb nog werk te doen hoor vandaag.

Wat een hufter.

Tja, niet iedereen heeft de tijd om zomaar wat rond te hangen aan de ingang de hele dag

Terug
Naar boven