AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.501
slecht geslapen :S :@

• #121.502
Ik ging vandaag na een 1,5 week niet kunnen trainen naar de gym , opzich nog steeds niet lekker maar voelde me goed genoeg . Deed een barebell bent over row en ging zitten om ff te rusten en keek te snel naar links en voelde echt zo een pijn in mijn nekspier. Dus maar gestopt en straks fysio! Vind het zo erg om niet te kunnen trainen was net lekker opweg

• #121.503
Straks word ik geopereerd aan mn knie (vocht) met spoelen, heeft iemand hier ervaring mee????

• #121.509
Deze was voor gisteren.
Er was een ongeval gebeurd en de hulpdiensten waren onderweg naar het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Ik hield de ingang vrij, kwam er een expressdienst aandraven.
De man vriendelijk verzocht te wachten en uit de kant te gaan want er is een ambulance op weg naar hier.
Zegt die doodleuk: ja maar ik moet maar vier pakjes afgeven.

Uhm meneer: toch vraag ik u hier te blijven met uw voertuig. En de ingang niet te versperren.

Heeft die nog het lef om te zeggen: ik heb nog werk te doen hoor vandaag.

Wat een hufter.

• #121.510
Deze was voor gisteren.
Er was een ongeval gebeurd en de hulpdiensten waren onderweg naar het bedrijf waar ik werkzaam ben.
De man vriendelijk verzocht te wachten en uit de kant te gaan want er is een ambulance op weg naar hier.

Uhm meneer: toch vraag ik u hier te blijven met uw voertuig. En de ingang niet te versperren.

Wat een hufter.
Whaha, hier kan ik stuk omgaan

• #121.511
Deze was voor gisteren.

Wat een hufter.

Hoorde een verhaal van een brandweerman, deed een reanimatie in een supermarkt.

Kort pittig vrouwtje die er niet door kan met haar karretje omdat er letterlijk iemand voor haar neus dood lag te gaan.

'Mag ik er even langs, ik moet alleen even doperwtjes pakken'

What the actual f**k.

• #121.512
Hoorde een verhaal van een brandweerman, deed een reanimatie in een supermarkt.

Kort pittig vrouwtje die er niet door kan met haar karretje omdat er letterlijk iemand voor haar neus dood lag te gaan.

'Mag ik er even langs, ik moet alleen even doperwtjes pakken'

What the actual f**k.
Heb ik gelukkig nooit voorgehad tijdens reanimaties.

• #121.513
Verslapen, verpest mijn chef zijn dag.

• #121.515
Helemaal niet geleerd voor auto theorie.
Bij het cbr 10 fouten teveel. Zo’n dagcursus is wel handig. Ik ga nog een keer

Hou het maar bij een tomos bruur ..
10 fouten teveel .. hoe heet die turk ook alweer met " rijbewijs gekocht "

kun je mooi nog doorsparen voor je merkedesh met 20 inch sloffen en chromen raamomlijsting

• #121.516
Deze was voor gisteren.

Wat een hufter.

Was een Belg zeker

• #121.517
Terug
Naar boven