- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feels bad.geraak ik gefrustreerd en ram ik op het toetsenbord, zegt mijn ma ejej rustig he. ik: h**r, ik typ gewoon snel.
**** yeah b*ch

geraak ik gefrustreerd en ram ik op het toetsenbord, zegt mijn ma ejej rustig he. ik: h**r, ik typ gewoon snel.
**** yeah b*ch

Hahaha prachtig
Ik liet een foto zien aan mn vader waar ik DL doe, zegt ie: Neeeeeeee gewichtheffen, dat doe je toch niet?
Ik zeg: Hoe moet ik dan trainen?
'Ja met gewoon trainingsapparaten'
ik:![]()
maar ik zeg wel dat het moeilijk wordt om veel minder herrie te maken omdat het nogal een zware oefening is.
? 
Me anus doet fkn pijn heb voor 2e keer gepoept vandaag en me anus deed nog zeer van poep sessie gister. Moet nu nog afvegen ben benieuwd of ik overleef
Komt denk ik omdat ik door rugtraining helemaal doorweekt raak en dat in combi met nox het een zeer bedrijgende krimpende neveneffect kan veroorzaken.Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekentMe anus doet fkn pijn heb voor 2e keer gepoept vandaag en me anus deed nog zeer van poep sessie gister. Moet nu nog afvegen ben benieuwd of ik overleef
Heb ineens een heel ander beeld van jou 
Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekentHeb ineens een heel ander beeld van jou
![]()
ey bro. Gister weer 3 scoops nox gedaan maar deze keer ging ie wel krimpen manKomt denk ik omdat ik door rugtraining helemaal doorweekt raak en dat in combi met nox het een zeer bedrijgende krimpende neveneffect kan veroorzaken.
true story
heus betekend dat nken
update: me anus is gebroken , ik kan niet eens normal lopen doet echt zeer, als ik me anus ingang aanspan ga ik door de grond
weet iemand de dichtheid van poep?
---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 16:07 ----------
nou ik had volumize op en had alleen maar buikpijn en moest poepen heel nodig in de gym alleen maar nadelen er aan , nog fkn k*t getraint ook