XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik nog een geen presentatie moet maken voor Engels voor morgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb toch maar besloten om te stoppen met menen trainen, toen ik mijn motorpak kocht in februari zat hij gewoon prima, maar nu zit hij gewoon te krap rond mijn benen. Misschien dat het nog iets uitrekt, maar veel zal dat niet zijn. En nee, een nieuw pak kopen gaat hem voorlopig niet worden.. :( Feels bad.

geraak ik gefrustreerd en ram ik op het toetsenbord, zegt mijn ma ejej rustig he. ik: h**r, ik typ gewoon snel.

**** yeah b*ch

Chagrijnige kop van mijn vrouw.

Dat ik al een paar dagen plat lig met f*** veel rugpijn en dus niet kan sporten

Hahaha prachtig

Ik liet een foto zien aan mn vader waar ik DL doe, zegt ie: Neeeeeeee gewichtheffen, dat doe je toch niet?

Ik zeg: Hoe moet ik dan trainen?
'Ja met gewoon trainingsapparaten'

ik: ?????????

Dat is gisteren heerlijk lag te genieten van een massage en de vader van me vriendin binnen kwam lopen lolololol. had me boxer nog aan dus viel wel mee gelukkig

dat ik een telefoontje kreeg dat ik opnieuw over 2 weken moet bloedprikken omdat er afwijkingen zitten in mijn bloed omdat ik teveel train etc.. nu moet ik 2 weken veel minder trainen.:fuu:

Ik kom vanochtend gym binnnen..helemaal leeg. Mn humeur klaarde gelijk op.

Muziek aan. SQ, toen MP, en dan Deadlift opwarmen.

Er komt een sportmanagement en marketing klas binnen die met de leraar lekker even gaan fitnussen zodat ze daar ook managementskillz voor hebben ofzoiets.

Niet gelet op de hete chicks in die klas, gewoon gefocused op de laatste zwaardere opwarmsetjes en muziek op de oortjes hard aan.

Komt die leraar naar me toe of ik wat minder herrie wil maken tijdens de oefening want hij is wat aan het uitleggen. Dat is al een domme vraag, maar goed niet iedereen deadlift en snapt dat dat niet helemaal geruisloos kan. Dus ik verontschuldig me nog voor de herrie want ik ben nou eenmaal een allemansvriendje :o maar ik zeg wel dat het moeilijk wordt om veel minder herrie te maken omdat het nogal een zware oefening is.

Hij geirriteerd "jawel dat kan wel want je gooit die gewichten er ook zo aan"

Ik: ???????

Daarna extra harde gewicht op de grond laten klappen elke keer :D
Zo'n kk nerdje komt een beetje mijn gym binnen met zn f**got opleiding en denkt de dienst uit te kunnen maken. Ik ben gvd niet een van je leerlingen en dit is niet jou sportschool!!
Leg ze je (ongetwijfeld uitleg bij het schema dat ze van hem gekregen hebben) kontverhaal maar uit voordat je binnen komt.

Ik ben de beroerdste niet, maar ......fuuuuuu

:heart:

msgmbr.jpg

Laatst bewerkt:
Me anus doet fkn pijn heb voor 2e keer gepoept vandaag en me anus deed nog zeer van poep sessie gister. Moet nu nog afvegen ben benieuwd of ik overleef

Me anus doet fkn pijn heb voor 2e keer gepoept vandaag en me anus deed nog zeer van poep sessie gister. Moet nu nog afvegen ben benieuwd of ik overleef

ey bro. Gister weer 3 scoops nox gedaan maar deze keer ging ie wel krimpen man :( Komt denk ik omdat ik door rugtraining helemaal doorweekt raak en dat in combi met nox het een zeer bedrijgende krimpende neveneffect kan veroorzaken.

true story

Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekent :) Heb ineens een heel ander beeld van jou :o

heus betekend dat nken

update: me anus is gebroken , ik kan niet eens normal lopen doet echt zeer, als ik me anus ingang aanspan ga ik door de grond

weet iemand de dichtheid van poep?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 16:07 ----------

ey bro. Gister weer 3 scoops nox gedaan maar deze keer ging ie wel krimpen man :( Komt denk ik omdat ik door rugtraining helemaal doorweekt raak en dat in combi met nox het een zeer bedrijgende krimpende neveneffect kan veroorzaken.

true story

nou ik had volumize op en had alleen maar buikpijn en moest poepen heel nodig in de gym alleen maar nadelen er aan , nog fkn k*t getraint ook

Laatst bewerkt:
heus betekend dat nken

update: me anus is gebroken , ik kan niet eens normal lopen doet echt zeer, als ik me anus ingang aanspan ga ik door de grond

weet iemand de dichtheid van poep?

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 16:07 ----------

nou ik had volumize op en had alleen maar buikpijn en moest poepen heel nodig in de gym alleen maar nadelen er aan , nog fkn k*t getraint ook

Beetje vaseline smeren helpt :)

Terug
Naar boven