- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik snap hem wel, maar mijn post was niet off topicJij snapt hem niet. Is niet erg Bert het was ook eeN te lange dag voor jou op het forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap hem wel, maar mijn post was niet off topicJij snapt hem niet. Is niet erg Bert het was ook eeN te lange dag voor jou op het forum
Nu hij geen mod meer is durf je wel he

Hitler pleegde net zelfmoord in Berlijn.
Bertje is m'n homie.
@MrDroeftoeter trekt altijd panties van zijn moeder aan.
Dat heeft niets met dit topic te maken. Jou impliciet verwijt slaat nergens op, kutbelg
Spuit 11 komt ook vrolijk meedoen, dacht dat je moest werken.@MrDroeftoeter trekt altijd panties van zijn moeder aan.
Nu ga je te ver! Ik ben een kutvlaming, zieke vent!Dat heeft niets met dit topic te maken. Jou impliciet verwijt slaat nergens op, kutbelg

Heb GVD even pauze nog 8 min mag ik? MAG IK?Spuit 11 komt ook vrolijk meedoen, dacht dat je moest werken.

Jij bent er zo een die gezellig met z'n collega's in de kantine op zn telefoon zit.
Ik heb hier geen wifi. Val me niet lastig , ik ben aan het rellen met m'n matties hier.Ga es ergens naartoe waar ze geen wifi hebben, en laat ons normale mensen eens met rust.
Misschien kun je zelf even een poll opzetten, of jij een ban kan krijgen gedurende de corona crisis ?
thuggy onze DBB-junkJij bent er zo een die gezellig met z'n collega's in de kantine op zn telefoon zit.

Ik heb hier geen wifi. Val me niet lastig , ik ben aan het rellen met m'n matties hier.
Ik heb van jou nog nooit een bijdrage gelezen, die daadwerkelijk iets bijdroeg.