XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.883
Ik weet niet of het echt mijn dag heeft verpest maar goed: ik wou even "ontsnappen" en eens een goed stuk in mijn voeten drinken maar dat lukt niet meer. Ik begrijp het niet. Ik heb zonet 70 cl whiskey puur gedronken en voel niks; Ik had dit al tijdens mijn puberteit dat ik het moeilijk had met dronken worden maar nu is het echt absurd. Misschien eens een joint proberen.

• #121.884
Ik weet niet of het echt mijn dag heeft verpest maar goed: ik wou even "ontsnappen" en eens een goed stuk in mijn voeten drinken maar dat lukt niet meer. Ik begrijp het niet. Ik heb zonet 70 cl whiskey puur gedronken en voel niks; Ik had dit al tijdens mijn puberteit dat ik het moeilijk had met dronken worden maar nu is het echt absurd. Misschien eens een joint proberen.
Up the dose

• #121.885
Stay safe.

Je neemt vast ook nog heavy medicatie :o

• #121.886
Drink 1l... 70cl wordt niemand dronken van

• #121.887
hihihi

• #121.896
haahahhahaha, ja, ik weet het ... ik had het opgelengd met wat sinaasappelsap. En na 5 glazen en een uurtje later was de fles leeg
en ik voelde geen reet. vreemd. Ik had dit al sinds mijn studententijd toen ik 8 duvels dronk op een uur, wat dronken was, en een uur later al terug nuchter....

• #121.897
Hier heb je wat aandacht :thumbs:

• #121.899
Van een brug, niet van de 4de verdieping?

Kan het niet zijn dat je vrouw uit voorzorg de whisky heeft vervangen door thee.

• #121.900
Mijn squatrack is door onze goede vrinden van gorilla maandag avond overhandigd aan onze andere goede vrinden van DPD.
Nu ligt het al bijna 48h vast in Raunheim (DE) zonder dat het onderweg is naar België

:(

Zou alles vast zitten door dat corona?

Wil het ook wel zelf gaan halen mits het maar 350km afstand is van hiero.

inb4 grenzen gesloten.

Na 48h heb ik een update gekregen dat het van Raunheim naar Worms is versleept. Geen idee wat het daar doet maar elke progress I like.

giphy.gif

Terug
Naar boven