- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga es ergens naartoe waar ze geen wifi hebben, en laat ons normale mensen eens met rust.
Misschien kun je zelf even een poll opzetten, of jij een ban kan krijgen gedurende de corona crisis ?
Hihi. Nog wel het meest hilarisch dat je Thuggie en Arminius normale mensen noemt hihi.En dat is nu juist het probleem. Ga es trainen of maak een account aan op de viva website en ga daar ouwehoeren.
Ik heb van jou nog nooit een bijdrage gelezen, die daadwerkelijk iets bijdroeg.
Volgens mij ben je in al die jaren trainen nog geen stap verder.
Je komt over het algemeen niet verder dan rellen, en homosuele opmerkingen over sex.
Pffff, …. tis wat met jou Bert.
jij altijd ^^
We hebben weer kapsones Bert? Zijn we weer aan het kuren?Hihi. Nog wel het meest hilarisch dat je Thuggie en Arminius normale mensen noemt hihi.
Nee, nog niet. De gym hier is nu ook dicht , dus ik stel het nog wel verder uit. Doe nu homo-oefeningen in het parkje.We hebben weer kapsones Bert? Zijn we weer aan het kuren?
Ik wilde gewoon graag even je stem horen, ik mis je zo.
SobizoJij bent er zo een die gezellig met z'n collega's in de kantine op zn telefoon zit.

Ik wilde gewoon graag even je stem horen, ik mis je zo.
Dan vervallen je punten? Vieze schijnheil
Ik kijk er naar uit. De tren ligt al klaar.
Je mag toch zo weer terug keren?
Vroeger was je nog wel leuk. Nu begin je een beetje een zacht ei te worden, dadbod. Ik wilde de oude Saik weer terug.
Ik wil de oude Cool Novice weer terug.Vroeger was je nog wel leuk. Nu begin je een beetje een zacht ei te worden, dadbod. Ik wilde de oude Saik weer terug.