XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.901
Na 48h heb ik een update gekregen dat het van Raunheim naar Worms is versleept. Geen idee wat het daar doet maar elke progress I like.

giphy.gif
worms-featured-1260x709.jpg

• #121.902
Voor het eerst in maanden is mijn motivatie/dedication weg en heb ik geen zin om te mealpreppen... vanmiddag maar een belegd broodje opt werk dan :dunno:
De reden is obvious:geen gym. Ook geen homegym en al had ik 1 zou ik mij niet op dezelfde manier kunnen geven.

• #121.904
Net nu ik de behandeling wel prettig begon te vinden is mijn aambei weg. Zalf ik de tube Sperti weggooien, of is dagelijks preventief aanbrengen een goed idee?
Gewoon weer krijgen?

Meestal ontstaan aambeien door een sterke toename van druk op de anale streek. Deze druk neemt vaak de vorm aan van hard persen. Als u onvoldoende drinkt, te weinig vezels eet of weinig naar het toilet gaat dan krijgt u een droge en harde ontlasting.

• #121.905
Wanneer je een halve dag moet wachten omdat gta 5 moet downloaden op ps4 pro

• #121.907
Voor het eerst in maanden is mijn motivatie/dedication weg en heb ik geen zin om te mealpreppen... vanmiddag maar een belegd broodje opt werk dan :dunno:
De reden is obvious:geen gym. Ook geen homegym en al had ik 1 zou ik mij niet op dezelfde manier kunnen geven.
Focus op andere dingen, zoals conditie of probeer nieuwe dingen. Ik probeer single arm push-ups en pistol squats. Hou me wel ff bezig :lol:

Terug
Naar boven