AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.981
184826F5-6087-442C-9800-6FB3838AA958.jpeg

• #121.982
Goeie vent was dat wel. Jammer dat hij geen mod meer is.
Ja, hij kon de druk niet aan. Maar ja, zo gaan die dingen. Net als bij Bruno Bruins. Sommige mensen zijn nou eenmaal wat zwakker dan anderen en hebben niet zo'n olifantenhuid.

• #121.983
Ze vergeven / vergeten wel bijzonder veel moet ik zeggen.
Houd de band met LM goed want ze is geen makkelijk eitje.
Doe al 2 maanden lief en nog maar 1 like ontvangen.
Maar ik heb geduld.

‘Als je op de linkerwang geslagen wordt, keer je rechterwang toe.’
Noem je LM nu net een ovaal?

• #121.989
Ik ben er helemaal kapot van.
Op mn stage zijn er nu 2 verpleegkundigen ziek thuis. Als eentje daarvan positief test, betekent dat einde stage en 6 maand weggegooid. Nu draai ik als vaste kracht mee en heb 11u achter de rug, morgen zijn het er zeker niet minder. Dan ben ik wel eens pissed als dingen waar ik naar uitkijk wegvallen.

• #121.990
  • #121.991
Op mn stage zijn er nu 2 verpleegkundigen ziek thuis. Als eentje daarvan positief test, betekent dat einde stage en 6 maand weggegooid. Nu draai ik als vaste kracht mee en heb 11u achter de rug, morgen zijn het er zeker niet minder. Dan ben ik wel eens pissed als dingen waar ik naar uitkijk wegvallen.

Hier ook twee met koorts en grieperige klachten. Bij beide dichtbij gestaan. Rip

• Sad
Waarderingen: mat
  • #121.992
We hopen met z'n allen dat ze niet positief testen.

Grapje!

1584648037144.png

• Haha
Waarderingen: mat
  • #121.994
Zit sanca weer zelf aan de servers te klooien?
Al 4 connection losts op een kwartier.
Ik had je nog gezegd dat je nooit de rode knop mag indrukken terwijl de blauwe nog aan staat.
Jesus Christus.

• #121.999
De herinnering aan mijn bromance met @DeeJay1 toen we @Wanna dagelijks min karma cadeau gaven. Nu praat hij niet meer tegen mij :(

• #122.000
Terug
Naar boven