- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hij kon de druk niet aan. Maar ja, zo gaan die dingen. Net als bij Bruno Bruins. Sommige mensen zijn nou eenmaal wat zwakker dan anderen en hebben niet zo'n olifantenhuid.Goeie vent was dat wel. Jammer dat hij geen mod meer is.
Noem je LM nu net een ovaal?Ze vergeven / vergeten wel bijzonder veel moet ik zeggen.
Houd de band met LM goed want ze is geen makkelijk eitje.
Doe al 2 maanden lief en nog maar 1 like ontvangen.
Maar ik heb geduld.
‘Als je op de linkerwang geslagen wordt, keer je rechterwang toe.’
Welke druk? Heb even pauze Bert bij dezeJa, hij kon de druk niet aan. Maar ja, zo gaan die dingen. Net als bij Bruno Bruins. Sommige mensen zijn nou eenmaal wat zwakker dan anderen en hebben niet zo'n olifantenhuid.
Wat is dit voor mislukte grap?
Vier?Ik kreeg alleen 1x 4 kaarten van een ex-mod, maar die zijn kwijtgescholden.

Iedereen verdiend een 20ste kans imo. (als je lift)Goeie vent was dat wel. Jammer dat hij geen mod meer is.
Deze grap slaagt cum lauder.
Op mn stage zijn er nu 2 verpleegkundigen ziek thuis. Als eentje daarvan positief test, betekent dat einde stage en 6 maand weggegooid. Nu draai ik als vaste kracht mee en heb 11u achter de rug, morgen zijn het er zeker niet minder. Dan ben ik wel eens pissed als dingen waar ik naar uitkijk wegvallen.
Dat was het ook vond ik zelf. Ik maakte immers een mod belachelijk.Vier?
Het staat me wel nog bij dat mijn kaart aan jou ertoe heeft bijgedragen. Alleen kreeg ik later een PM van jou dat ze terecht was.![]()
Op mn stage zijn er nu 2 verpleegkundigen ziek thuis. Als eentje daarvan positief test, betekent dat einde stage en 6 maand weggegooid. Nu draai ik als vaste kracht mee en heb 11u achter de rug, morgen zijn het er zeker niet minder. Dan ben ik wel eens pissed als dingen waar ik naar uitkijk wegvallen.
We hopen met z'n allen dat ze niet positief testen.Op mn stage zijn er nu 2 verpleegkundigen ziek thuis. Als eentje daarvan positief test, betekent dat einde stage en 6 maand weggegooid. Nu draai ik als vaste kracht mee en heb 11u achter de rug, morgen zijn het er zeker niet minder. Dan ben ik wel eens pissed als dingen waar ik naar uitkijk wegvallen.
Ik volgend week als vrijwilliger in het ziekenhuis (zorgkundige taken) RIPHier ook twee met koorts en grieperige klachten. Bij beide dichtbij gestaan. Rip
Want mods zijn hoger dan de normale mensen hier ?Dat was het ook vond ik zelf. Ik maakte immers een mod belachelijk.
Nee maar ik wel.
Ja en neen,

Bert is gewend dat die bij zijn meerdere de piemol er helemaal induwt