XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.007
Ja en neen,
tegen je werkgever zoek je toch ook geen ruzie?
Daar roddel je over achter hun kontje.
Maar hier gaat dat moeilijk want ze kunnen PM's lezen.

:fluit:
Dan ben je gewoon zwak. Je moet je mening gewoon straigt in the face kunnen zeggen onacht het je baas is ofniet. Vind wel dat je het mag laten weten als je het ergens niet mee eens bent Gewoon op een normale manier dan. ligt er ook aan hoe hij jou behandeld. Misschien is dit wel de reden waarom ik altijd ontslagen word :roflol:

• #122.009
Dan ben je gewoon zwak. Je moet je mening gewoon straigt in the face kunnen zeggen onacht het je baas is ofniet. Vind wel dat je het mag laten weten als je het ergens niet mee eens bent Gewoon op een normale manier dan. ligt er ook aan hoe hij jou behandeld. Misschien is dit wel de reden waarom ik altijd ontslagen word :roflol:
Ws wel ja

• #122.011
Ja en neen,
tegen je werkgever zoek je toch ook geen ruzie?
Daar roddel je over achter hun kontje.
Maar hier gaat dat moeilijk want ze kunnen PM's lezen.

:fluit:

Meh onlangs een waarschuwing gekregen
omdat ik te fel reageerde. Weet wel zeker dat hij mij niet nog eens zo durft aan te spreken. Heb hem erna ook meteen genaaid bij de ondernemersraad voor schending van mijn privacy (checken camerabeelden).

• #122.012
Sinds een politie man mij vroeg of ik gedronken had waar ik op antwoorden neen ik snuif enkel.
Heb ik dat afgeleerd.

• #122.014
  • #122.017
Ik heb vernomen dat @EigenWereld nog regelmatig massages ontvangt, misschien kan hij er wat meer over vertellen :windup:

• #122.019
Door iemand te provoceren, agressiviteit te tonen of ongewenst gedrag. Wat daar onder valt verschilt per mod (denk ik)
of gewoon kijken tot hoever je kunt gaan ! hypothetisch gezien zou je niet mogen oproepen tot het verdedigen van de heimat hypothetisch gezien dan . ik heb daar ook een hypothetisch een kaart voor gehad .

• #122.020
20200319_203842.jpg
ik was al met ms paint aan de gang gegaan om deze pracht afbeelding van onze weergaloze leider @Sanca RKO aan te passen , een Beljse stemmetje in mijn hoofd ( samson) zei wah wah azzy doe da nou niet

Terug
Naar boven