Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@GetBig XXLEn die kleine die doet alsof ie Arnold is maar nooit foto’s durft te posten is precies ook verdwenen
Die heeft een relatie, je hebt heel wat gemistEn die kleine die doet alsof ie Arnold is maar nooit foto’s durft te posten is precies ook verdwenen
Vertel alles

Ik kan me niks meer permitteren, deze is voor een ander
Dan ben je gewoon zwak. Je moet je mening gewoon straigt in the face kunnen zeggen onacht het je baas is ofniet. Vind wel dat je het mag laten weten als je het ergens niet mee eens bent Gewoon op een normale manier dan. ligt er ook aan hoe hij jou behandeld. Misschien is dit wel de reden waarom ik altijd ontslagen wordJa en neen,
tegen je werkgever zoek je toch ook geen ruzie?
Daar roddel je over achter hun kontje.
Maar hier gaat dat moeilijk want ze kunnen PM's lezen.
![]()

Eerst: Bert - Pat
Ws wel jaDan ben je gewoon zwak. Je moet je mening gewoon straigt in the face kunnen zeggen onacht het je baas is ofniet. Vind wel dat je het mag laten weten als je het ergens niet mee eens bent Gewoon op een normale manier dan. ligt er ook aan hoe hij jou behandeld. Misschien is dit wel de reden waarom ik altijd ontslagen word![]()
Nu kleine en pat met de noorderzon verdwenen?Eerst: Bert - Pat
Daarna: Bert <-> Pat
Nu: Kleine - Pat
Ja en neen,
tegen je werkgever zoek je toch ook geen ruzie?
Daar roddel je over achter hun kontje.
Maar hier gaat dat moeilijk want ze kunnen PM's lezen.
![]()
Sinds een politie man mij vroeg of ik gedronken had waar ik op antwoorden neen ik snuif enkel.Dan ben je gewoon zwak. Je moet je mening gewoon straigt in the face kunnen zeggen onacht het je baas is ofniet. Vind wel dat je het mag laten weten als je het ergens niet mee eens bent Gewoon op een normale manier dan. ligt er ook aan hoe hij jou behandeld. Misschien is dit wel de reden waarom ik altijd ontslagen word![]()
Jja, zeg dan maar meteen tegen hem dat het niet netjes is achter de moeder van een mattie aan te gaan’zal het ff navragen zodra ik weer op de koffie ga bij mams
Jja, zeg dan maar meteen tegen hem dat het niet netjes is achter de moeder van een mattie aan te gaan’
Ik pass take one for the team bigIk kan me niks meer permitteren, deze is voor een ander

*Corry en de rekels.
of gewoon kijken tot hoever je kunt gaan ! hypothetisch gezien zou je niet mogen oproepen tot het verdedigen van de heimat hypothetisch gezien dan . ik heb daar ook een hypothetisch een kaart voor gehad .Door iemand te provoceren, agressiviteit te tonen of ongewenst gedrag. Wat daar onder valt verschilt per mod (denk ik)
ik was al met ms paint aan de gang gegaan om deze pracht afbeelding van onze weergaloze leider @Sanca RKO aan te passen , een Beljse stemmetje in mijn hoofd ( samson) zei wah wah azzy doe da nou niet