MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.022
  • #122.027
Dat kan op verschillende manieren:
ruzie zoeken met staff
fitgirls lastig vallen
aanslagen beraden
anabolen verkopen
te vaak rapporteren.
Dickpics ongevraagd DM'en

tgo heb vanalles wel op mijn naam ongeveer.
Maar nu heb ik Jesus gevonden.
jesus-loves-you_o_1169011.jpg

• #122.028
Niet echt verpest maar mn moedertje zou even voor mij naar de winkel om paracetamol maar er was echt letterlijk niets meer :( Hopelijk in een andere winkel nog wel:o

• #122.031
Dit was toevallig bij de Kruidvat!! Ze hadden achter ook niets meer. Best wel triest
Veel grondstoffen voor paracetamol en ibuprofen komen uit China.
Dit zal de komende tijd nog wel lastig gaan worden om dat allemaal aangevuld te krijgen.

• #122.033
Veel grondstoffen voor paracetamol en ibuprofen komen uit China.
Dit zal de komende tijd nog wel lastig gaan worden om dat allemaal aangevuld te krijgen.
Snap ik. Maar jammer dat mensen niet rekening met elkaar houden. Nouja, komt vast weer goed

• #122.038
Tbh vind ik het echt belachelijk om echt zo extreem te hamsteren maar de helft van die hamsteraars vind het niet nodig om thuis te blijven of etentjes bij vrienden te laten doorgaan etc (dit is wat ik hier in mijn omgeving zie).
Al blijven 240 paracatemolletjes belachelijk veel om thuis te hebben of je moest meer dan 5 huisgenoten hebben.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #122.039
Tbh vind ik het echt belachelijk om echt zo extreem te hamsteren maar de helft van die hamsteraars vind het niet nodig om thuis te blijven of etentjes bij vrienden te laten doorgaan etc (dit is wat ik hier in mijn omgeving zie).
Al blijven 240 paracatemolletjes belachelijk veel om thuis te hebben of je moest meer dan 5 huisgenoten hebben.
Volgens mij ben je gewoon jaloers op mijn Paracetamollekes

Terug
Naar boven