- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekentHeb ineens een heel ander beeld van jou
![]()
heus betekend dat nken
update: me anus is gebroken , ik kan niet eens normal lopen doet echt zeer, als ik me anus ingang aanspan ga ik door de grond
weet iemand de dichtheid van poep?
---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 16:07 ----------
nou ik had volumize op en had alleen maar buikpijn en moest poepen heel nodig in de gym alleen maar nadelen er aan , nog fkn k*t getraint ook

Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekentHeb ineens een heel ander beeld van jou
![]()

Batterijtjes van m'n rookmelder zijn op, piept dat ding om de 5 minuten met zo'n irritante k*ttoon die je overal doorheen hoort.
Trek 'm zo van t plafond af.

ow fijn nu is mijn dag nog meer verdoet
jongen van 19 met meisje van 15... = illegaal
jongen van 21 met meisje van 17....
waar gaat dat heen joh.

jongen van 19 met meisje van 15... = illegaal
jongen van 21 met meisje van 17....
waar gaat dat heen joh.
Klote ns is te beroerd om normale treinen te sturen tijdens de spits. Op het drukste stukje van de drukste spoorwegen van Europa..
Dikke mensen zijn niet alleen lelijk, maar ze nemen ook nog eens twee keer zoveel ruimte in met hun buik!
En een of andere oud norrig wijf dat zit mee te lezen terwijl ik dit typ.. KAN JE HET LEZEN![]()
Morgen tentamen, wilde vanavond trainen, oefentoets 23 fout van de 25..
![]()

Morgen tentamen, wilde vanavond trainen, oefentoets 23 fout van de 25..
![]()