XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.601
  • #122.602
‘T zou maar eens je moeder geweest zijn
dan heeft ze dr beste tijd gehad. zien jullie dat niet in. zo is het leven komen en gaan. het is pas sneu als die persoon 68 was. eindelijk na 40 jaar werken minimaal net je pensioen te pakken en dan de pijp uit.

mensen moeten eens wat minder jammeren. of het nu een bekende is of niet. de leeftijd is mooi genoeg geweest

• #122.603
dan heeft ze dr beste tijd gehad. zien jullie dat niet in. zo is het leven komen en gaan. het is pas sneu als die persoon 68 was. eindelijk na 40 jaar werken minimaal net je pensioen te pakken en dan de pijp uit.

mensen moeten eens wat minder jammeren. of het nu een bekende is of niet. de leeftijd is mooi genoeg geweest
Misschien vind ik wel dat jij ook al je beste tijd hebt gehad. Zou zomaar eens kunnen hé

• #122.604
We vergeten dat een veelvoud aantal mensen elk jaar sterft aan de griep.

Maar desalniettemin toch triest dat het zo gaat

• #122.606
90 jaar, die had ook over de drempel kunnen struikelen en dood zijn.
mooi de vergrijzing aan het verhelpen. kan de kinderbijslag ook omhoog als ik begin aan kinderen.

Ja zo is het met mijn oma ook ze is 93 met een lijst aan issues.

Super dat ze het zo ver heeft gemaakt en ben natuurlijk super blij dat ze nog leeft maar eigenlijk was ze bij de 85 al op, opa is al 9 jaar dood en sindsdien is ze nooit meer gelukkig geweest.

• #122.608
Nee zou wat zijn.
Dan zou de premie veels te hard stijgen.

• #122.610
Dat we dagelijks 100.000en dieren slachten op de meest erge manier is allemaal geen probleem.
Sterven 2500 mensen staat de wereld op zn kop.
Nu is de tijd van zelfreflectie, over hoe we met deze aardbol omgaan, en alles wat erop staat.
Ook deze ziekte is door toedoen van de mens ontstaan. Veel dieren in de buurt van veel mensen.
We doen het allemaal zelf.
En brullen als we de bal teruggekaatst krijgen van moeder natuur

• #122.611
Als iemand boven de 80-85 in je naaste omgeving sterft, dan kun je dat gewoon makkelijker plaatsen.
Natuurlijk doet het pijn, iemand verliezen doet áltijd pijn. Het is alleen iets beter te relativeren.
Gaat het echter om iemand die jong(er) is, dan voelt het oneerlijk, alsof je wereld instort en ben je boos op alles en iedereen.

• #122.612
  • #122.613
Jaja officiele telling.
Vaak krijgt het natuurlijke dood als omschrijving ipv griep.
Dat is niet helemaal waar, dat getal wat @basmca noemt is gebaseerd op oversterfte, zoals hij zelf hierboven aangeeft. Daar is ontzettend veel onderzoek naar verricht en je kunt daar vrij betrouwbaar het échte aantal sterftegevallen door de griep uit afleiden. Het aantal varieert wel behoorlijk. Het kan aardig oplopen bij jaren waarin de griep een stuk dodelijker is dan normaal. Maar 2000 doden in een jaar klinkt aannemelijk als een 'normaal' griepjaar.

• #122.614
Kijk dat is de kortzichtigheid van de mens die je nu laat zien
Het is allemaal prima, zolang het in ons belang is dan is het prima.
Nou ik ben lichtelijk positief over de gevolgen van dit virus( niet het leed van de mensen!)zal wss halve forum over mij heen krijgen maar jammer dan.
Nu zien we dat we niet zo superieur zijn.
1 tikje van moeder natuur en we dansen gewoon naar haar pijpen.
Dus deze bewustwording ben ik blij mee.
Hopelijk gaan we nadenken over ons gedrag.

• #122.615
Kijk dat is de kortzichtigheid van de mens die je nu laat zien
Het is allemaal prima, zolang het in ons belang is dan is het prima.
Nou ik ben lichtelijk positief over de gevolgen van dit virus( niet het leed van de mensen!)zal wss halve forum over mij heen krijgen maar jammer dan.
Nu zien we dat we niet zo superieur zijn.
1 tikje van moeder natuur en we dansen gewoon naar haar pijpen.
Dus deze bewustwording ben ik blij mee.
Hopelijk gaan we nadenken over ons gedrag.
Wat bedoel je hier precies mee?

Ik hoop dat dit er wel voor zorgt dat wij in de toekomst beter kunnen handelen bij een viruspandemie en beter zijn voorbereid.

• #122.616
Ik heb geen virus nodig om te beseffen dat we niet superieur zijn hoor. Als mijn huis onder water loopt of het bos brandt hier af dan weet ik ook al genoeg.

• #122.618
Dat we dagelijks 100.000en dieren slachten op de meest erge manier is allemaal geen probleem.
Sterven 2500 mensen staat de wereld op zn kop.
Nu is de tijd van zelfreflectie, over hoe we met deze aardbol omgaan, en alles wat erop staat.
Ook deze ziekte is door toedoen van de mens ontstaan. Veel dieren in de buurt van veel mensen.
We doen het allemaal zelf.
En brullen als we de bal teruggekaatst krijgen van moeder natuur
Aah weer zo een rare vegan met een psychose...

• #122.620
Wat bedoel je hier precies mee?

Ik hoop dat dit er wel voor zorgt dat wij in de toekomst beter kunnen handelen bij een viruspandemie en beter zijn voorbereid.

Dat we wat bewuster worden over ons gedrag en overconsumptie, want het corona is ook daar een gevolg van(wss op veemarkt in china ontstaan)
Dat we wat ecologischer verder gaan leven.
Met respect voor dier en plant.
Er is 10 jaar geleden al gewaarschuwd voor deze pandemie door het who.
Teveel dieren in de buurt van mensen maw de veehouderij.
In het kort gezegd bedoel ik dit.

Terug
Naar boven