MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrachtwagenchauffeur is niet super vitaal hoor.Nee dankje.
Er zijn nog mensen met een vitaal beroep dus ik ga nog ff werken.
Ik wens alleen dat we ooit in harmonie met de natuur kunnen leven, ongeacht het aantal mensen op deze aarde.
Maar jij legt de lat in het leven niet zo hoog, dat was me al duidelijk

Want wie zijn wij om te oordelen of iemand lang genoeg heeft geleefd?
Ik wens iedereen die leeft en nog geboren zal worden een mooie dood toe.Dus je wenst stiekem 1/3 een mooie dood toe? Dat zeg je nu indirect.
Oké ik ga even een stukje vissen, doe je mee?
Uhu idd... wij blijven verbranden en energie opwekken 👊🏻Ik zal alle trucks is een paar dagen stilzetten.
Kijken welk eten jij eet.
Denk dat je het beroep onderschat.
Afvalverwerking staat wel degelijk in de lijst cruciale beroepen
Dat kun je niet, je bent maar een simpele vrachtwagenchauffeur, dus maximaal 1 truck kun je stilzetten.Ik zal alle trucks is een paar dagen stilzetten.
Kijken welk eten jij eet.
Denk dat je het beroep onderschat.
Afvalverwerking staat wel degelijk in de lijst cruciale beroepen

Yep
Mijn manager heeft me nog gesmeekt te blijven dus dat zal wel goed haha.Dat "gewerkt " snap ik met zo een karakter.
suez met zijn ecologische doelstellingen is ook veel te ambitieus voor jou natuurlijk!

Dat "gewerkt " snap ik met zo een karakter.
suez met zijn ecologische doelstellingen is ook veel te ambitieus voor jou natuurlijk!
Je kunt ook ergens werken zonder uitzendbureauWss had zijn uitzendbureau hem alweer uit het veld gehaald, omdat hij te denigrerend was naar zijn collega's en iedereen vroeg ''Jij bent zeker laaggeschoold hé? Huehuehue''.
Zulke narcisten werken nooit lang ergens.

Je kunt ook ergens werken zonder uitzendbureau
Zit de white knight opmerking nog diep? Raakte ik je in je diepste maagdelijkheid?![]()
Je bent het niet vergeten, je pakt elke kans aan om te reageren. Heerlijk hoe onzeker je bent, goed vermaak dit.Geen idee. Ben allang weer vergeten waar we het over hadden 24 uur of langer geleden. Ik vind je gewoon een naar narcistisch jongetje, meer niet.
Dat je mensen hier op het forum zo te kakke zet, is eigenlijk diep van binnen een projectie van je eigen miserabele leven.
just my 2 cents