MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.741
Ik ben geen verrekte...

Fn-toetsen zijn allemaal uitgeschakeld. Ik log met mijn telestick in op de server voor mijn werk en alle fn-toetsen, USB-poorten etc. zijn uitgeschakeld. Via configuratiescherm kom ik ook nergens bij. Leestekens, euroteken, allemaal kut.

Ok, kon je niet weten . Je advies was goedbedoeld. :thumb:
Kun je niet het virtueel toetsenbord activeren en daar de fn-toets?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #122.742
  • #122.743
Dat is gek bij mij niet. De Fn toets bedoel ik. De touchpad krijg je inderdaad niet uit. :no:
Ah, wellicht ligt het aan het type laptop of versie van telestick. Als de Fn-toets werkt, zou je ook je touchpad moeten kunnen uitschakelen.

• #122.744
AL een kleine week is de insomnia terug.... f**k me!

• #122.745

• #122.746
Ik sprak mensen die "uberhaupt niet eens meer naar een begrafenis mocht en dit via een videoverbinding moesten aanschouwen. :(
Ellendige boel, die begrafenissen. Moet je op 1,5m staan kijken hoe de weduwe de ziel uit haar lijf huilt, geen koffietafel of halve kroegentocht om het samen af te sluiten... Bah.

• #122.747
Ellendige boel, die begrafenissen. Moet je op 1,5m staan kijken hoe de weduwe de ziel uit haar lijf huilt, geen koffietafel of halve kroegentocht om het samen af te sluiten... Bah.
Die kroegentocht is er ook altijd over.
Ergens wel fijn dat je niet iedereen zijn hand meer hoeft te schudden als je daar staat.

• #122.748
Ah, wellicht ligt het aan het type laptop of versie van telestick. Als de Fn-toets werkt, zou je ook je touchpad moeten kunnen uitschakelen.
Ja dat lukt me dan weer niet. :dunno: Maar jouw setup ga ik ook zo verzorgen.
Een groter scherm en extra toetsenbord. :thumbs:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #122.750
Na mijn nachtshift om 7u30 in bed gekropen. 1u later beginnen ze bij de buurvrouw met een zware hakselaar te werken. Fck zeg. Daar gaat mijn slaap. Tussen 10 en 11 stond die even af maar om 11u15 dan toch uit bed. Nutteloos. Grrrr. Ook nachtwerkers willen slapen :angstig:

• #122.751
Na mijn nachtshift om 7u30 in bed gekropen. 1u later beginnen ze bij de buurvrouw met een zware hakselaar te werken. Fck zeg. Daar gaat mijn slaap. Tussen 10 en 11 stond die even af maar om 11u15 dan toch uit bed. Nutteloos. Grrrr. Ook nachtwerkers willen slapen :angstig:
Ja, helaas is het nu overdag een stuk rumoeriger buiten. Moet je vannacht weer werken?

• #122.753
Ik lag er Om 0630 in 1000 eruit nu op pad. Beetje kerel ,:p

• #122.756
1,5 week geleden onverwachts kiues laten trekken ivm kaakontsteking. Na een week nog steeds extreem veel pijn en vloeibaar eten ging al moeizaam.
Donderdag terug... retractiecontrole en dieptereiniging zonder verdoving.. :scold::angstig: Niet fijn... en mijn handen liggen nu nog open van het nagels in mijn handen knijpen tijdens die behandeling :o Nu elke dag 3 x uitspuiten met injectiespuit met ontsmettingsmiddel... pijn wordt alleen maar erger en vannacht om 5:00 weer uitspuiten... er was al niet veel met pasen... Maar met een compleet verrotte kaak, pijn en 4000 mg PCM per dag met wat IBU ernaast en vloeibaar"eten" had ik nu ook niet verwacht de paas in te gaan :sad:
Als het niet met een paar dagen weg is moet ik weer terug...

Terug
Naar boven