XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.722
Alles tot 30 km/h te hard is toch wet Mulder en alles daarboven komt voor de officier van justitie?
Vanaf 40 km/u te hard moet je je verantwoorden voor de rechter. Recidiven moeten zich dacht ik al vanaf 30+ bij de rechter verantwoorden en kunnen hun rijbewijs alsnog kwijtraken.

Gelukkig ben ik ooit maar 1 gepakt voor te hard rijden. Minder gelukkig was dat dit na correctie 51km/u te hard was binnen de bebouwde kom. Wat dan wel weer gelukkig was, was dat ik mijzelf bij Parnassusweg in Zuid voor de rechter eruit heb kunnen lullen met maar €350 boete en €200 voorwaardelijk (omdat ik een arme student was die nog nooit eerder een verkeersovertreding had begaan). Rijbewijs heb ik kunnen houden.

Dat gaat tegenwoordig wel anders, boetes lopen vaak in de duizenden euro's en je bent hem standaard meteen 2 maanden kwijt, als je het erg gortig maakt gewoon gelijk 4. Ik ben blij dat we dit jaar niet op vakantie kunnen, want ik wacht nog steeds op uitnodiging van de rechtbank voor mijn rijbewijsinname uit 2018 :emo: Maar hoe langer het duurt des te beter, hopelijk hebben ze de rest van het jaar beperkte mogelijkheden voor onzinzaken #gocorona

• #122.723
Dat gaat tegenwoordig wel anders, boetes lopen vaak in de duizenden euro's en je bent hem standaard meteen 2 maanden kwijt, als je het erg gortig maakt gewoon gelijk 4. Ik ben blij dat we dit jaar niet op vakantie kunnen, want ik wacht nog steeds op uitnodiging van de rechtbank voor mijn rijbewijsinname uit 2018 :emo: Maar hoe langer het duurt des te beter, hopelijk hebben ze de rest van het jaar beperkte mogelijkheden voor onzinzaken #gocorona

Waarvoor ben je gepakt dat je hem in moet leveren?

• #122.724
Te hard op de autosnelweg

• #122.725
Straks naar begrafenis. Kan zelfs niet eens naast die leuke neef van m'n vriend zitten door die kutcarbona :(

• #122.726
  • Like
Waarderingen: mat
  • #122.728
Straks naar begrafenis. Kan zelfs niet eens naast die leuke neef van m'n vriend zitten door die kutcarbona :(
Ik sprak mensen die "uberhaupt niet eens meer naar een begrafenis mocht en dit via een videoverbinding moesten aanschouwen. :(

• #122.731
Bertje je laat weer steken vallen maat :P
Neehoor, dat was bewust. Hier werkt " + u net als sneltoetsen niet, dus de enige wijze om ü te typen is kopiëren-plakken of via office invoegen --> symbool en zoveel moeite ga ik niet doen .

• #122.732
  • #122.733
  • #122.735
Het is zo irritant werken. Ik kan bijvoorbeeld ook het touchpad van m'n laptop niet uitschakelen, dus als ik ook m'n laptop typ, selecteer ik continu tekst.
Zo gebruikt u de sneltoets: druk op het toetsenbord de Fn-toets in en blijf de toets ingedrukt houden terwijl u ook F5 (of een andere F-toets) indrukt. Laat de toetsen daarna los. De touchpad is uitgeschakeld. Gebruikt u de sneltoets nogmaals, dan schakelt de touchpad weer in

• #122.736
Zo gebruikt u de sneltoets: druk op het toetsenbord de Fn-toets in en blijf de toets ingedrukt houden terwijl u ook F5 (of een andere F-toets) indrukt. Laat de toetsen daarna los. De touchpad is uitgeschakeld. Gebruikt u de sneltoets nogmaals, dan schakelt de touchpad weer in
Ik ben geen verrekte...

Fn-toetsen zijn allemaal uitgeschakeld. Ik log met mijn telestick in op de server voor mijn werk en alle fn-toetsen, USB-poorten etc. zijn uitgeschakeld. Via configuratiescherm kom ik ook nergens bij. Leestekens, euroteken, allemaal kut.

Ok, kon je niet weten . Je advies was goedbedoeld. :thumb:

Laatst bewerkt:
  • #122.737
Ik ben geen mong**l.

Fn-toetsen zijn allemaal uitgeschakeld. Ik log met mijn telestick in op de server voor mijn werk en alle fn-toetsen, USB-poorten etc. zijn uitgeschakeld. Via configuratiescherm kom ik ook nergens bij. Leestekens, euroteken, allemaal kut.
Nee jij bent Bert.

• #122.740
Ik ben geen verrekte...

Ok, kon je niet weten . Je advies was goedbedoeld. :thumb:
Dat is gek bij mij niet. De Fn toets bedoel ik. De touchpad krijg je inderdaad niet uit. :no:

Terug
Naar boven