ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Word parra stoned elke keer lol.niet de moeite waard !? sta er zelf van te kijken dat ik geen blowtjes meer rook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word parra stoned elke keer lol.niet de moeite waard !? sta er zelf van te kijken dat ik geen blowtjes meer rook
Wie is thuggishrukkish?
hehehe ken het fenomeen . het gevoel van welzijn was er hier ook niet meer als ik een spliff geknalt had
+1Smerige wielrenners op dit forum gespot.
Normaal haat iedereen op wielrenners maar nu hoor je zo goed als niemand erover.
Kut wielrenners, donder op.
Mijn buurvrouw, was net enkele maanden zeer goed bezig met sporten.
Maar die baalt nu ook enorm dat er geen fitness centra meer open zijn.
Heb ze twee dumbells en wat gewicht geleend.

Ze is mijn vleesboor onwaardig.
Even een borrel om tot rust te komenKlote MFP app.
Ontbijt aan het ingeven voor morgen en dan heb ik ineens al gegeten voor t.e.m maandag middag ofzo.
![]()
Slim

neem er gewoon twee om extra zeker te zijn

Jawel. Ik ben een fake wielrenner. Netjes een bel, hand uitsteken etc. Toch grappig dat zodra je als niet echte wielrenner op de wielrenfiets stapt mensen je als asociale wielrenner gaan beschouwen, ondanks dat ik mij netjes aan de regels houd en veek 'gewone' fietsers geen hand uitsteken en voetgangers zonder links of rechts te kijken het fietspad oversteken. In deze tijden slaat het helemaal nergens op; om afstand te houden besluiten mensen maar extra breed met z'n drieen of vieren naast elkaar over de volle breedte van de weg te lopen zodat je er onmogelijk met 1,5 afstand houden langs kunt en als je belt springt van schrik de een naar links en de ander naar rechts, wat ook niet echt helpt.
raar ik scheld fietsers altijd verrot als ze dat niet doen . moet bekennen dat ik ook weleens naast wielrenners ben gaan rijden raam open en vervolgens zei hou je cadans als je zo door blijft trappen blijf je op kop KOm Op !Toen ik na lange tijd in een buitenland weer in Den Haag ging wonen, werd ik door andere fietsers uitgescholden voor hand uitsteken en stoppen voor rood.
raar ik scheld fietsers altijd verrot als ze dat niet doen . moet bekennen dat ik ook weleens naast wielrenners ben gaan rijden raam open en vervolgens zei hou je cadans als je zo door blijft trappen blijf je op kop KOm Op !
Jij zegt tegen hardlopers zeker ook. hardlopers zijn doodlopers.?raar ik scheld fietsers altijd verrot als ze dat niet doen . moet bekennen dat ik ook weleens naast wielrenners ben gaan rijden raam open en vervolgens zei hou je cadans als je zo door blijft trappen blijf je op kop KOm Op !

ja!Jij zegt tegen hardlopers zeker ook. hardlopers zijn doodlopers.?![]()
kl***zak