- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Doe ik nu inderdaad, maar niet echt ideaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik nu inderdaad, maar niet echt ideaal.
Je mag altijd met een tentje of sleurhut in me tuin komen staan.Moet toch maar accepteren dat vakantie niet door gaat
Kut China hoest
Waar zou je heen gaan en wanneer?Moet toch maar accepteren dat vakantie niet door gaat
Kut China hoest
Moet toch maar accepteren dat vakantie niet door gaat
Kut China hoest
Ik denk het niet

Je mag altijd met een tentje of sleurhut in me tuin komen staan.
Ecamare is ook redelijk dichtbij!Thnx bro, kan ik dan ook op dagtrip naar testland en het trenbos?
Noorwegen begin Juni.
Herken het probleemWou om 7.00 beginnen met thuiswerken maar Tmobile heeft storing![]()
dus jij word dan een trotse honden bezitter ?Zus dr vriend heeft een woning in Friesland gekocht. Gelukkig blijven ze wel hier wonen en met ze bedoel ik mijn grote vriend DJ
![]()
Ben ik al half haha. Maar ze blijven wel hier maar omdat hij eens in de twee weken zijn kids heeft vonden ze dit wel een goeie oplossing. Anders is het zo'n gedoe met heen en weer rijden +- 1 uur. En met het sporten erbij komt dat op 6 uur in een weekend.
kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mijBen ik al half haha. Maar ze blijven wel hier maar omdat hij eens in de twee weken zijn kids heeft vonden ze dit wel een goeie oplossing. Anders is het zo'n gedoe met heen en weer rijden +- 1 uur. En met het sporten erbij komt dat op 6 uur in een weekend.

Ik alleen met DJ. Zelf hoef ik geen hond teveel gedoe. Na een paar dagen ben ik er ook klaar mee.kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mij![]()
kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mij![]()
honden zijn wat dat betreft goud eerlijk , als een hond je niet mag kan je een grom of een hap verwachten een mens zal met je lachen en achter je rug om over je lullenMaar als honden naar je luisteren ben je een 'baas' . Dat lukt sommigen mensen niet terwijl ze 50 man personeel hebben. De mensen luisteren wel, maar allemaal met een verborgen agenda.
kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mij![]()