AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.902
Heb je geen 5G G :aluhoedje:

• #122.903
Moet toch maar accepteren dat vakantie niet door gaat :(

Kut China hoest

• #122.910
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #122.913
Zus dr vriend heeft een woning in Friesland gekocht. Gelukkig blijven ze wel hier wonen en met ze bedoel ik mijn grote vriend DJ

DSC_0401.jpg

• #122.915
dus jij word dan een trotse honden bezitter ?
Ben ik al half haha. Maar ze blijven wel hier maar omdat hij eens in de twee weken zijn kids heeft vonden ze dit wel een goeie oplossing. Anders is het zo'n gedoe met heen en weer rijden +- 1 uur. En met het sporten erbij komt dat op 6 uur in een weekend.

• #122.916
Ben ik al half haha. Maar ze blijven wel hier maar omdat hij eens in de twee weken zijn kids heeft vonden ze dit wel een goeie oplossing. Anders is het zo'n gedoe met heen en weer rijden +- 1 uur. En met het sporten erbij komt dat op 6 uur in een weekend.
kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mij :P

• #122.918
kan zelf niet zonder honden om me heen ^^ honden luisteren tenminste naar mij :P

Maar als honden naar je luisteren ben je een 'baas' . Dat lukt sommigen mensen niet terwijl ze 50 man personeel hebben. De mensen luisteren wel, maar allemaal met een verborgen agenda.

• #122.919
Maar als honden naar je luisteren ben je een 'baas' . Dat lukt sommigen mensen niet terwijl ze 50 man personeel hebben. De mensen luisteren wel, maar allemaal met een verborgen agenda.
honden zijn wat dat betreft goud eerlijk , als een hond je niet mag kan je een grom of een hap verwachten een mens zal met je lachen en achter je rug om over je lullen

Terug
Naar boven